X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Alicja Caban dołącza do działu mediowego INSIGNII

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Alicja Caban_INSIGNIA

reklama


Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.

 

W marketingu internetowym pracuje od 2014 roku. Najpierw jako Account Executive, a następnie Account Manager w Agencji Novem, gdzie realizowała kampanie performance’owe dla takich klientów jak Aviva, Raiffeisen Polbank, Fitness Platinium, Energylandia czy Kreditech. Później trafiła do Stowarzyszenia WIOSNA znanego z takich projektów jak Szlachetna Paczka czy Akademia Przyszłości.

Cieszymy się z tego, że do naszego zespołu dołączyła Alicja. Dzięki swojemu bogatemu, interdyscyplinarnemu doświadczeniu wiele wnosi do projektów, które na co dzień realizujemy. Szczególnie ważne są jej umiejętności związane z marketingiem efektywnościowym – komentuje Anna Wyród, Media Manager, INSIGNIA.

Alicja Caban jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz wiedzy o teatrze na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie studiów zdobywała doświadczenie w branży medialnej, głównie w obszarze mody i fotografii.

Od sześciu lat związana z festiwalem Miesiącem Fotografii w Krakowie, gdzie kieruje zespołem promocji i komunikacji oraz odpowiada za organizację jednego z wydarzeń towarzyszących – Przeglądu Portfolio.

Nietrudno zgadnąć, że zdjęcia mogłaby oglądać godzinami, zwłaszcza dokumentalne. Tyle samo mogłaby o nich czytać i rozmawiać. Ale na pewno nie robić. Jak nie ogląda zdjęć, to gra w squasha albo ogląda filmy, czasem dobrą sztukę w teatrze.