X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed z portfolio Perrigo Poland

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Compeed

reklama


ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo Poland od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio, a od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTIN w obszarze digital. Rozpoczynająca się obecnie współpraca agencji z marką Compeed ma charakter projektowy.

Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej globalnej platformy komunikacyjnej marki: “Compeed uratuje Twój dzień". Kampania potrwa dwa miesiące, a jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku plastrów na pęcherze marki Compeed oraz edukacja: pokazywanie benefitów z używania plastrów Compeed i ich przewagi nad „zwykłymi plastrami”.

Rolą agencji ASAP&ASAP była m.in. lokalizacja globalnych spotów marki, z dostosowaniem ich do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych. Agencja zlokalizowała materiały wideo na potrzeby reklam w YouTube i reklam programmatic, formaty na potrzeby Facebooka i Instagrama, oraz kreacje do zasięgowej kampanii display.

– Kampania kierowana będzie do szerokiej grupy docelowej, ze szczególnym uwzględnieniem osób aktywnych w wieku 25-54 lat. Przygotowane zostały 3 linie komunikacyjne, które powstały w oparciu o 3 insighty, związane z 3 mocnymi „momentami konsumenckimi”, takimi jak bieganie, zwiedzanie czy używanie nowych butów. Spoty globalne nie uwzględniały timingowo obowiązku 4-sekundowego „legala”, jego wyświetlania i odczytywania. W związku z tym największym wyzwaniem dla kreatywnych było w tym przypadku znalezienie takich rozwiązań montażowych i timingowych, by komunikacyjnie spoty nie straciły swojej wartości, w krótkich formach digitalowych. Prace agencji obejmowały również modyfikacje elementów 2D i 3D spotów, w tym podmianę packshotów i przygotowanie superów – wyjaśnia Dominik Siadak, Chief Strategy Officer & Partner w agencji ASAP&ASAP.

https://www.youtube.com/watch?v=aVxLDeSAeEs

https://www.youtube.com/watch?v=T2SGaARd-Tc

https://www.youtube.com/watch?v=yw0GCpd9PTc

Perrigo jest wiodącym producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. tak znane brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, czy IWOSTIN.

Więcej na: www.perrigo.pl  

ASAP&ASAP (https://asapasap.pl/) jest agencją strategiczno-kreatywną działającą od 2013 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. marki: Coca-Cola Hellenic, Emolium, Frontline, Hortex, Iveco, IWOSTIN, John Frieda, Lagardere Travel Retail, Loxon, Nest Bank, Roche Diabetes Care.

ASAP&ASAP specjalizuje się w projektach łączących kanały ATL i BTL z kanałem digital. Tworzy strategie pozycjonowania marek, strategie komunikacji oraz działania kampanijne, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki kanałów: You Tube, Facebook, Instagram, TikTok. Agencja jest również wyspecjalizowana w kreowaniu i efektywnym wykorzystaniu treści wideo w kampaniach zasięgowych.