X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ASAP&ASAP z kampanią dla Perrigo Poland:  „Gwarancja satysfakcji od Purritin”

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

IWOSTiN

reklama


Perrigo jest wiodącym producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. tak znane brandy jak: NiQuitin, Coldrex, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, czy IWOSTiN.

Przygotowana przez ASAP&ASAP kampania dotyczy właśnie marki IWOSTiN, a konkretnie jej linii produktów Purritin (kosmetyki dla cery wymagającej) i obejmuje działania w obszarze digital i Social Media, jak również BTL.

Kampania potrwa do połowy listopada, ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jej głównym celem jest dotarcie do grupy docelowej z informacją o akcji marketera – chodzi tu o aktywację sprzedażową typu “satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy”. Jest to pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez Perrigo Poland dla linii IWOSTiN Purritin. Dodatkowo w towarzyszących kampanii materiałach duży nacisk został położony na aspekt edukacyjny, który ma budować ekspercki wizerunek marki IWOSTiN (wszelkiego rodzaju wskazówki na temat np. rekomendowanej rutyny pielęgnacyjnej czy dobrych praktyk w dbaniu o skórę ze skłonnością do trądziku – w materiałach BTL i online).

Grupa docelowa kampanii IWOSTiN Purritin to młodzież oraz osoby dorosłe ze skórą skłonną do trądziku. Agencja przygotowała m.in. Key Visual akcji, projekty materiałów digital oraz zestaw kreacji na potrzeby działań w Social Mediach (Facebook, Instagram – gdzie wykorzystywany jest miks kreacji statycznych i wideo, oraz TikTok – reklama wideo).

Agencja przygotowała również projekty materiałów BTL (m.in. plakaty, ulotki, wobblery, projekty modułów do gazetek partnerów itp.) – równolegle prowadzona jest bowiem kampania offline, obejmująca sieci partnerów marki, takie jak: Super-Pharm, Melissa, ZIKO, Dr. Max.

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTiN w obszarze digital.

Więcej na: https://gwarancjapurritin.pl/#home oraz: https://www.perrigo.pl/

ASAP&ASAP (https://asapasap.pl/) jest agencją strategiczno-kreatywną działającą od 2013 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. marki: Benefit Systems, Emolium, Frontline, Hortex, Iveco, IWOSTiN, John Frieda, Lagardere Travel Retail, Loxon, Nest Bank, Roche Diabetes Care.

ASAP&ASAP specjalizuje się w projektach łączących kanały ATL i BTL z kanałem digital. Tworzy strategie pozycjonowania marek, strategie komunikacji oraz działania kampanijne, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki kanałów: You Tube, Facebook, Instagram, TikTok. Agencja jest również wyspecjalizowana w kreowaniu i efektywnym wykorzystaniu treści wideo w kampaniach zasięgowych.

Poza agencją reklamową ASAP&ASAP, w skład ASAP&ASAP Group wchodzi również dom mediowy: ASAP&ASAP Media oraz dom produkcyjny: ASAP&ASAP Video.