
reklama
Natalia Borawska, Alek Frydrych, Adam Smereczyński oraz Robert Antolak – dotychczas na stanowiskach associate creative director – od stycznia 2022 roku awansowali i objeli nowe role: creative director.
Kolejne awanse w kreacji VMLY&R związane są ze zmianami struktury działu i jej wypłaszczeniem. Ponad 120 osób pracujących w dziale podzielonych zostało pomiędzy osiem niezależnych grup kreatywnych – większe zarządzane są przez osoby na stanowiskach CREATIVE DIRECTORS, mniejsze przez ASSOCIATE CREATIVE DIRECTORS. Pracę grup kreatywnych wesprą dodatkowo cztery zespoły specjalne: SOCIAL MEDIA & GAMING / DIGITAL PRODUCTION / DESIGN / TV PRODUCTION. Łącznie dział kreacji VMLY&R składał będzie się więc z 12 grup. Nazwiska liderek i liderów poszczególnych z nich ogłoszone zostaną w najbliższych tygodniach.
Natalia Borawska z VMLY&R związana jest od 2019 roku. Wcześniej była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media (Next Agency / LiquidThread). W przeszłości była również związana z agencjami DDB Warszawa, Saatchi&Saatchi IS i Ogilvy&Mather. Przez kilkanaście lat pracy w międzynarodowych agencjach, w Polsce i poza jej granicami, z sukcesami tworzyła komunikację dla globalnych i lokalnych marek. Jej prace były wielokrotnie nagradzane na polskich i międzynarodowych festiwalach (KTR, Golden Drum, Cannes Lions, Eurobest, Epica, Effie). Jurorka Papaya Young Directors, KTR, Gerety czy konkursu “Podcast roku".
Kocha dobry storytelling, mocną kawę i azjatycką literaturę. Prywatnie mama 6-latka.
Alek Frydrych w agencji VMLY&R od 2020 roku. Pracę w branży zaczynał czternaście lat temu w Leo Burnett. Doświadczenie w zarządzaniu zespołami zdobywał m.in. w Walk Digital czy Grey Group. Nagrodzony kilkudziesięcioma nagrodami w konkursach kreatywnych w Polsce i na świecie, w tym Grand Prix KTR i lwem w Cannes. Nałogowy juror konkursów kreatywnych (KTR, IAB MIXX, YouTube Works i innych).
Prywatnie fan science fiction, entuzjasta gier komputerowych jako form fabularnych. Ojciec dwójki rozrabiaków.