X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Business Centre Club i ContentHouse pomagają polskim firmom w przyspieszonej cyfryzacji

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Cyfrowa Firma

reklama


Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na rynku w erze postkoronawirusowej. W odpowiedzi na gwałtowne potrzeby zmian w funkcjonowaniu firm, Business Centre Club, we współpracy z ContentHouse, rozpoczyna cykl bezpłatnych webinarów edukacyjnych „Cyfrowa Firma”.

Eksperci są zgodni – świat biznesu po pandemii koronawirusa nie będzie taki jak dawniej. Firmy, które opierają swój model działania na tradycyjnych, stacjonarnych metodach, kryzys odczuwają (i odczują) najboleśniej. Ostatnie tygodnie pokazują, że w mniejszym stopniu dotknie on tych, którzy implementują rozwiązania cyfrowe od lat.

We współpracy z agencją ContentHouse, Business Centre Club rozpoczyna cykl bezpłatnych webinariów „Cyfrowa Firma”, w ramach których przedsiębiorcy z całej Polski będą mieli okazję zdobyć wiedzę, by zmieniać swój biznes w oparciu o nowe realia i szeroką obecność w sieci. Cykl wirtualnych szkoleń poprowadzą uznani eksperci z zakresu marketingu, prawa, human resources, zarządzania danymi, branży eventowej oraz programowania.

Od lat namawiamy członków naszej organizacji do aktywnych zmian w funkcjonowaniu ich przedsiębiorstw i rozwoju działalności również w internecie. W obliczu kryzysu, jakiego dotychczas nie znaliśmy, a także nieuchronnych zmian w zachowaniu konsumentów, zdecydowaliśmy się na jeszcze szersze działania edukacyjne, które pomogą polskim firmom łatwiej dostosować się do cyfrowych realiów i oczekiwań rynku – mówi Maciej Owczarek, wiceprezes Business Centre Club.

Nie jest za późno, by wprowadzić nawet najbardziej rewolucyjne rozwiązania do swoich firm. Niepewność jutra, zarówno ta zdrowotna, społeczna, jak i przede wszystkim ekonomiczna, zmusza nas do nowej organizacji własnych działań oraz dywersyfikacji kanałów dystrybucji treści, a także sprzedaży produktów i usług. Chcemy, by cykl „Cyfrowa Firma” dał inspirację do tych zmian oraz wskazał, jak je implementować w realnych działaniach biznesowych – komentuje ekspert BCC ds. digital marketingu oraz CEO w agencji ContentHouse, Grzegorz Miłkowski.

Pierwsze spotkanie z cyklu „Cyfrowa Firma” zaplanowane jest na 24 kwietnia o godzinie 10:00 i dotyczyć będzie działania e-podpisu. Ekspertem, który opowie o możliwościach i zasadach wdrażania e-podpisu, będzie Tomasz Plata, CMO i współzałożyciel Autenti, od 20 lat związany zawodowo z rynkiem mediów, twórca platform: Player.pl, Plejada.pl oraz serwisów telewizji informacyjnych. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jakie są rodzaje podpisu elektronicznego, kiedy używany jest podpis kwalifikowany, jakie dokumenty można nim podpisywać i jak weryfikować tożsamość podpisującego.

Bezpłatna rejestracja na wydarzenie dostępna jest tutaj