reklama
Ceramika Paradyż wybrała agencję Green Parrot do kompleksowego wsparcia marketingowego w formule 360 stopni. Polska firma obecna na 50 rynkach zagranicznych rozwija swoje technologiczne zaplecze i planuje kolejne projekty.
Polska firma Ceramika Paradyż już od 33 lat na europejskim rynku buduje swoją pozycję w branży płytek ceramicznych. W ostatnich latach spółka rozpoczęła aktywną działalność w Niemczech, stawia na nowe technologie produkcyjne, aktywnie angażuje się w działania CSR i planuje ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Niedawno Ceramika Paradyż nawiązała współpracę z jedną z najpopularniejszych polskich projektantek, Gosią Baczyńską, aby tworzyć jeszcze lepsze produkty dla swoich klientów.
“Szukaliśmy marketingowego partnera z technologicznym zapleczem i know-how, który dobrze zrozumie nasz biznes” – powiedział Piotr Krawczyk, zastępca dyrektora marketingu Ceramiki Paradyż – “Z zespołem Green Parrot od pierwszych spotkań czuliśmy, że wspólnie możemy wdrożyć naprawdę innowacyjne w naszej branży rozwiązania. Doceniamy partnerskie podejście, maksymalne zaangażowanie i szerokie spojrzenie na naszą markę, dzięki którym łatwiej nam wyjść poza utarte schematy branży i całego polskiego rynku.”
Agencja Green Parrot w Ceramice Paradyż będzie odpowiedzialna m.in. za:
opracowanie strategii marketingowej i knowledge sharing wspólnie z zespołem klienta,
komunikację marki w social mediach,
realizację kampanii performance marketing i paid media,
zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań marketing automation.
“W Green Parrot od zawsze dążyliśmy do tego, aby kompleksowo wspierać i rozwijać marki wspólnie z naszymi klientami.” – opowiada Grzegorz Górecki, head of business development, odpowiedzialny za ten projekt – “Współpraca z Ceramiką Paradyż jest świetnym dowodem na to, że te kilkanaście lat gromadzenia wiedzy, kompetencji i doświadczeń potrafimy zamieniać w konkretne, realne, policzalne efekty finansowe i wizerunkowe: w social mediach, w kampaniach płatnych czy dzięki marketing automation.”
Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich osób, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu i technologii. Firmy utworzone przez Szymona Paroszkiewicza i Jarosława Stolarka – agencja Green Parrot czy software house Develtio – zawsze specjalizowały się w dostarczaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań technologicznych, reklamowych i komunikacyjnych. Cala organizacja to ponad 120 specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii. Green Parrot zaufały m.in. Orange, Santander, Hitachi, Yves Rocher, BNP Paribas czy Polbruk.