X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ContentHouse Faworytem klientów w najważniejszym badaniu wśród agencji interaktywnych!

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

ContentHouse-Faworyt-klientów-MMP-raport-agencje-interaktywneContentHouse Faworytem klientów w najważniejszym badaniu wśród agencji interaktywnych

Maksymalne oceny w większości wskaźników, nowe usługi i dobra strategia. Agencja ContentHouse drugi raz z rzędu została wyróżniona w raporcie „Agencja interaktywne 2018” organizowanym przez „Media&Marketing Polska”. 

21 czerwca 2018 roku w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród w ramach corocznego raportu „Agencja Interaktywne”, organizowanego i redagowanego przez redakcję „Media&Marketing Polska”.

W zeszłym roku agencja odebrała wyróżnienie za Innowacyjny model usług – Business Content Marketing, który polega na obsłudze działań redakcyjnych dla firm, tj. m.in. prowadzeniu portali, blogów i e-magazynów. W 2018 roku ContentHouse otrzymał tytuł „Faworyta klientów” za imponujące wyniki w badaniu satysfakcji klientów.Agencja, drugi rok z rzędu, zebrała maksymalne oceny w przypadku większości wskaźników. To bardzo rzadki przypadek, potwierdza redakcja MMP.

– Drugie z rzędu wyróżnienie w raporcie to dla mnie potwierdzenie ciężkiej pracy, jaką wykonaliśmy w ContentHouse w poprzednim roku oraz dowód na to, że nasz model działania i obrana strategia – marketing treści to skuteczne rozwiązanie biznesowe – sprawdzają się – mówi Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

W obszarze zadowolenia ze współpracy z agencją, ContentHouse zebrał maksymalne oceny w wymiarach: obsługa klienta, kreacja i produkcja oraz strategia.

W raporcie, podobnie jak w poprzednim roku, firma otrzymała oceny zdecydowanie powyżej średniej. Najwyższe oceny odnotowano w kategoriach: skuteczność projektu (5.9), rozumienie briefu (5.9), value for money (5.9), długofalowe działania (5.9), rozumienie idee komunikacji zintegrowanej (6.0) obsługa w kanale mobilnym (6.0) i działania ATL (6.0).

Oceny to wyniki głosów Klientów agencji w badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown.