X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dawid Szczepaniak w jury Cannes Lions 2021

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Dawid Szczepaniak w Jury Cannes Lions

reklama


Cannes Lions ogłosił skład jury najbliższej edycji festiwalu. Do grona jurorów zaproszono Dawida Szczepaniaka. Chief creative officer w VMLY&R Poland będzie oceniał zgłoszenia w kategorii Brand Experience & Activation.

Cannes Lions International Festival of Creativity to największy międzynarodowy festiwal kreatywności i reklamy, który od lat jest jednym z najważniejszych punktów odniesienia i globalnym wyznacznikiem kierunku rozwoju branży. W konkursie oceniane są prace w wielu obszarach – od rozwoju produktów i usług, przez tworzenie i realizację strategii komunikacji, po siłę ich oddziaływania na odbiorców.
Wśród jury znajdują się reprezentanci globalnych brandów, a także eksperci posiadający potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie w branży kreatywnej. Kategoria Brand Experience & Activation, w której jednym z jurorów jest Dawid Szczepaniak, skupia się na kompleksowym budowaniu marek z wykorzystaniem m.in. projektowania doświadczenia konsumentów i ich pełnego angażowania poprzez dostępne touch pointy.

Niezmiernie cieszę się, że będę miał okazję objąć stanowisko jurora w kategorii Brand Experience & Activation. Bez wątpienia to będzie jedno z ważniejszych doświadczeń zawodowych w moim życiu. Jestem niesamowicie podekscytowany na myśl o współpracy ze znakomitymi przedstawicielkami i przedstawicielami branży kreatywnej z całego świata.
Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland

Poznaj cały skład jurorski Cannes Lions 2021 >>
Poza Dawidem Szczepaniakiem, Polskę reprezentuje także Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director w DDB.
Najbliższa odsłona festiwalu wraca po dwuletniej przerwie – zeszłoroczna edycja została odwołana z uwagi na globalną pandemię. Cannes Lions 2021 odbędzie się w pełni w formie online w dniach 21-25 czerwca i nagrodzi dokonania agencji za lata 2020 i 2021.