X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dobry smak w każdym detalu

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

bosch zabudowa

reklama


Zabudowa szyta na miarę

W maju na polski rynek została wprowadzona linia urządzeń do zabudowy marki Bosch Serie I 8, w której skład wchodzą: piekarniki, kuchenki mikrofalowe, szuflady grzewcze, okapy, ekspresy do zabudowy oraz zmywarki. Nowa linia łączy precyzję wykonania z wyrafinowanym wzornictwem, wykorzystuje innowacyjne rozwiązania, takie jak: automatyczny system pieczenia PerfectChef, sensor PerfectBake i zupełnie nową termosondę PerfectRoast.

Marka Bosch uruchamia kampanię wizerunkową, której głównym celem będzie launch nowej linii Bosch Serie I8 oraz edukacja w zakresie urządzeń do zabudowy. Kampania startuje 1 lipca i będzie realizowana do końca grudnia 2015 r. Działania będą kierowane do osób przywiązujących wagę do rodzinnego przygotowywania posiłków w domu, ceniących perfekcyjny efekt pieczenia i gotowania oraz przykładających wagę do wyjątkowej funkcjonalności połączonej z najnowszą technologią.

Cechy charakteryzujące grupę docelową to także: przywiązanie wagi do posiadania w domu sprzętu wysokiej jakości oraz zwracanie uwagi na markę kupowanych produktów.

Dobry smak w każdym detalu

Kampania zakłada działania efektywnościowe na portalach zasięgowych, mocne zaistnienie w przestrzeni wyszukiwarek oraz w mediach społecznościowych. Główne kanały komunikacji: wizerunkowa obecność na portalach horyzontalnych na eksponowanych i widowiskowych formatach, kampania efektywnościowa, kampania CPC na portalach horyzontalnych, programatic buying oraz kampania Google Adwords. Dodatkowo prowadzona będzie kampania CPC na portalu społecznościowym Facebook.

Działania będą prowadzone na sekcjach specjalnych tematycznie związanych z gotowaniem i aranżacją wnętrz. Wspomagające narzędzie to reklamy video w postaci pre i mid roli przy materiałach serwisów gazeta.pl.

INSIGNIA odpowiada za zbudowanie strategii mediowej i zakup mediów.

INSIGNIA pracuje dla marki Bosch od 2010 r. Obecnie realizuje też inne działania marketingowe dla sprzętu AGD Bosch, m.in. kampanię „Akademia Smaku” (www.akademiasmakuonline.pl), skierowaną do miłośników gotowania; „Bosch Wszechrobiący”, promującą blendery marki Bosch, „Pełną parą na przód”, promującą kompaktowe generatory pary oraz „NoFrost”, promującą lodówki.