X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify wzmacnia uwierzytelnianie mediów w Meta

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich działań z zakresu Brand Safety i Suitability na platformie Meta o pomiary na Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels. Dzięki temu poszerzeniu współpracy globalni reklamodawcy będą mogli niezależnie weryfikować jakość kampanii i chronić wartość swojej marki w tych angażujących, tworzonych przez użytkowników środowiskach medialnych.

„Ekspansja wiodącej w branży technologii klasyfikacji opartej na AI na Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels podkreśla zaangażowanie DV w pomaganie markom w zapewnianiu bezpiecznych i odpowiednich środowisk reklamowych we wszystkich kanałach” – komentuje Mark Zagorski, CEO, DoubleVerify. „Ochrona reputacji marki w Internecie jest ważnym czynnikiem maksymalizującym skuteczność kampanii globalnych marek, które obsługujemy”.

Wprowadzając rozwiązanie DV w zakresie Brand Safety i Suitability dla Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels, DV zapewnia kompleksowy pomiar zakupów mediów na platformie Meta na wielu urządzeniach, w wielu miejscach i formatach. Technologia klasyfikacji DV oparta na AI – wykorzystująca ponad 15-letnie doświadczenie firmy – jest „wytrenowana” tak, by zapewniać jak najlepszą równowagę między ochroną marki a skalą działań.

Dzięki poszerzeniu współpracy reklamodawcy zyskują m.in.:

  • Zastrzeżone autorskie technologie: DV wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zapewnić najdokładniejszą klasyfikację kontentu na dużą skalę. DV klasyfikuje kontent bezpośrednio nad i pod miejscami docelowymi reklam, umożliwiając markom uwierzytelnianie treści związanych z ich kampaniami za pomocą kategorii kontentowych w podziale na DV’s Brand Safety Floor i Suitability Tiers, które są zgodne z GARM (Global Alliance for Responsible Media – jest to międzybranżowa inicjatywa ustanowiona przez World Federation of Advertisers w celu rozwiązywania problemu szkodliwych treści na platformach mediów cyfrowych i ich monetyzacji poprzez reklamę).
  • Kompleksowy zasięg: DV oferuje kompleksowy pomiar jakości mediów w środowiskach Meta, w tym w Instagram Feed, Instagram Reels Ads, Facebook Feed, Facebook Reels Ads, Facebook In-Stream i Audience Network.
  • Zaufany pomiar: Marki mogą mieć pewność, że wiodący w branży, niezależny, zewnętrzny dostawca weryfikacji uwierzytelnia ich kampanie na Facebooku i Instagramie.

„Ekspansja rozwiązań DV zapewniających Brand Safety i Suitability na Facebooku i Instagramie to ważny krok naprzód w naszych ciągłych wysiłkach we wspieraniu przejrzystości cyfrowej i zaufania w naszych środowiskach reklamowych” – powiedziała Samantha Stetson, Vice President Client Council and Industry Trades w Meta. „Odpowiedzialny marketing jest kluczowym priorytetem w Meta – i cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę o to ważne rozwiązanie”.

Reklamodawcy mają dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV PinnacleⓇ, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz, aby monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych w zasobach Meta.

DV został uczestnikiem programu partnerskiego Meta w zakresie pomiarów w 2017 roku, oferując rozwiązania w zakresie fraudów i viewability na Facebooku i Instagramie. W 2019 r. DV wprowadził rozwiązania Brand Safety i Suitability w zasobach reklamowych in-stream video i w Audience Network. W 2021 r. DV ogłosił rozszerzoną integrację rozwiązań Brand Safety i Suitability z Facebookiem, rozszerzając weryfikację na In-Stream Reserve, zapewniając jednocześnie nowe narzędzia zwiększające kontrolę i wydajność. Ostatnio, w 2023 r., DV rozszerzył uwierzytelnianie jakości multimediów viewability i weryfikację pod kątem oszustw (fraudów) dla zasobów reklamowych na Facebooku i Instagram Reels.

Więcej informacji o DoubleVerify na : http://www.doubleverify.com.

Informacje o DoubleVerify

DoubleVerify to wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych. Misją firmy jest uczynienie ekosystemu reklamy cyfrowej silniejszym i bezpieczniejszym, a tym samym zachowanie uczciwej wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi media cyfrowe. Setki reklamodawców z listy Fortune 500 korzystają na całym świecie z bezstronnych danych i analiz DoubleVerify w celu poprawy jakości i skuteczności kampanii oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę cyfrową. Więcej na: www.DoubleVerify.com