X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Duet VMLY&R i Przestrzeń z Grand Prix konkursu Golden Arrow 2021

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

GA

reklama


Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.

Agencje VMLY&R i Przestrzeń to najjaśniejsza gwiazda tegorocznej gali Golden Arrow. Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” dla Decathlonu i IKEA zdaniem jurorów zasłużyła na Grand Prix.

W tym roku jury postanowiło jednogłośnie przyznać Grand Prix wspólnej kampanii marek Decathlon i IKEA – „Lepszy dom sprawdza się w sporcie”. Kampania podbiła serca jurorów, podobnie jak serca jej odbiorców. Jury doceniło przede wszystkim odwagę obu firm w samej decyzji o współpracy i podejściu do kampanii co-brandowej, w której marki wymieniły się claimami, prowadziły żywy dialog, doskonale wpisały komunikację w kontekst, w jakim znaleźli się odbiorcy i ten trudny dla wszystkich czas okrasiły dozą humoru i zabawy. Warte podkreślenia jest również to, jak kontekst i kampania w naturalny sposób połączyły produkty obu marek. Te wszystkie elementy złożyły się w świetnie współgrającą całość. Kampania jest także bardzo dobrym przykładem współpracy zarówno marketerów, jak i partnerujących im agencji.
Marta Strzyżewska, przewodnicząca jury Golden Arrow 2021 oraz dyrektor marketingu i cyfryzacji Aviva

Kampania „Lepszy dom sprawdza się w sporcie” zdobyła także statuetki w kategoriach:

  • Digital marketing – social media
  • Open
  • Marketing w czasie pandemii – projekty marketingowe marek
Podczas tegorocznej edycji konkursu nagrody główne odebrało 25 laureatów. Wręczono także 27 wyróżnień i 2 nagrody specjalne.
Jedna z nich – za projekt „Gdzie są nasze Patronki” dla Banku BNP Paribas – powędrowała do agencji VMLY&R oraz Havas Media Group. Tutaj doceniono „kreatywne i efektywne promowanie różnorodności”. Akcja Banku BNP Paribas „Gdzie są nasze Patronki?” to projekt nagrodzony podwójnie w tegorocznej edycji konkursu. Zdobył również wyróżnienie w kategorii CSR.
Golden Arrow to konkurs marketingu organizowany przez magazyn „Media Marketing Polska" oraz Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB. W tym roku jury złożone z najlepszych w Polsce marketerów i przedstawicieli agencji reklamowych wybrało zwycięzców spośród rekordowej liczby zgłoszeń. Oceniano ponad 180 prac konkursowych. Przewodniczącą jury była Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva.
Poznaj wszystkich nagrodzonych >>