Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.
Dallas, TX, USA
reklama
Zen Media, wielokrotnie nagradzana agencja PR i marketingowa, dołączyła do Enterie, międzynarodowej sieci agencji public relations obsługujących innowacyjne marki, głównie w sektorze technologii.
– Wysoki – i wciąż rosnący – popyt na usługi PR na rynku amerykańskim wśród europejskich i azjatyckich spółek z sektora technologicznego skłonił nas do poszukiwań drugiego partnera w USA. Zen Media, jako jedna z czołowych agencji marketingowych i PR w Stanach, idealnie wpisuje się w profil naszej sieci i potrzeby naszych klientów – mówi Magdalena Górak, założycielka sieci Enterie.
Magdalena Górak, założycielka Enterie
– W ciągu ostatnich 18 miesięcy odnotowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania usługami PR w USA wśród zagranicznych firm – komentuje Stephanie Chavez, prezes Zen Media. – Cieszymy się na współpracę z Enterie, bowiem da nam to możliwość pracy z kolejnymi innowacyjnymi spółkami oraz zwiększy skalę naszych działań. Przystąpienie do sieci to również duże ułatwienie dla naszych dotychczasowych klientów, którzy chcieliby wejść na rynek europejski czy azjatycki.
Stephanie Chavez, prezes Zen Media
Nowy partner Enterie to firma założona w 2008 roku przez Shamę Hyder. Jest jedną z pierwszych agencji w Stanach Zjednoczonych, które rozpoczęły marketingowe działania w obszarze mediów społecznościowych. Od prawie piętnastu lat firma obsługuje marki głównie z sektora B2B i technologii.
Enterie to sieć niezależnych agencji PR, która powstała w 2017 roku z inicjatywy Magdaleny Górak, założycielki i prezeski polskiej agencji PR Profeina. Agencja działa od 11 lat i specjalizuje się w obsłudze przedsięwzięć technologicznych. Siecią kieruje obecnie Michał Rakowski – jako Chief Network Officer.
- Przekonaliśmy się, że najlepiej sprawdzają się kampanie PR prowadzone przez lokalne agencje, które znają specyfikę swoich rynków. Udało nam się znaleźć i wejść we współpracę z takimi właśnie, podobnymi do Profeiny agencjami na całym świecie – mówi Górak.
Enterie obejmuje obecnie ponad 80 rynków i łączy czołowe agencje PR w Europie, USA, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. W najbliższym czasie planowana jest ekspansja sieci na kolejne rynki, głównie azjatyckie.
Sieć specjalizuje się w obsłudze międzynarodowych przedsiębiorstw technologicznych i cyfrowych, oraz branż takich jak fintech, IT, e-commerce, rynek VC, marketing online oraz zrównoważony biznes. Jako jedna z pierwszych globalnych sieci PR, Enterie wprowadziła narzędzie "PR as a Service" – EnterieGO – czyli platformę do międzynarodowej dystrybucji informacji prasowych.