X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Enterie rozpoczyna współpracę z kolejną agencją w USA

• Dzięki nowemu partnerstwu z drugą już amerykańską agencją, Enterie zwiększy możliwości ekspansji swoich klientów na rynek Stanów Zjednoczonych.
• Nowa współpraca jest odpowiedzią na wysoki popyt na usługi PR w USA wśród spółek pochodzących z Europy czy Azji.
• Założona w Polsce sieć agencji PR Enterie jest już obecna na ponad 80 rynkach, w tym w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Enterie rozpoczyna działalność w Dubaju i Zatoce Perskiej

Dubaj (ZEA) i Warszawa, 12 kwietnia 2022 r.
Enterie, dzięki nowemu partnerstwu z dubajskim Shamal Communications, zapewni możliwość ekspansji w dynamicznie rozwijającym się regionie Zatoki Perskiej. Współpraca pozwoli firmom zaznaczyć swoją obecność podczas wpływowych targów organizowanych w miastach takich jak Dubaj, Abu Zabi, Rijad, Sharjah czy odbywających się w tym roku w Katarze piłkarskich Mistrzostw Świata.

Nie tylko czytniki e-booków. E-papier znajduje coraz więcej zastosowań

E-papier wykorzystywany jest w coraz większej liczbie urządzeń. Powszechnie kojarzone z czytnikami e-booków, wyświetlacze EPD (Electronic Paper Display) można znaleźć zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w urządzeniach osobistych. Polska firma Unisystem od lat tworzy rozwiązania wykorzystujące wyświetlacze e-papierowe. Gdzie są już wykorzystywane?

Jakie dane osobowe zbierają polskie firmy i co z nimi robią?

Cyfrowy marketing nie działa bez danych osobowych. Dzięki nim unika się przeznaczania dużych budżetów np. na wieszanie billboardów, których treść interesuje tylko ułamek osób w okolicy. W sieci można dotrzeć precyzyjnie, np. do kobiet z Gdyni, które mają dzisiaj urodziny – o ile znamy ich płeć, adres i datę urodzenia. Raport SMSAPI “Komunikacja SMS w biznesie 2022” sprawdza, jak firmy zdobywają te dane i do czego ich używają.

SMS służy do budowy relacji z klientami [RAPORT SMSAPI]

Wiadomości tekstowe częściej używane do wspierania obsługi klienta niż w komunikatach sprzedażowych – to najważniejsze z ustaleń nowego raportu “Komunikacja SMS w biznesie 2022” przygotowanego przez SMSAPI. Publikacja pokazuje, jak zmieniła się rola SMS-a w komunikacji marka-klient.