Paulina Górska, popularna ekoedukatorka od kilku lat przybliżająca tematy związane z klimatem, środowiskiem i bardziej świadomym życiem, w swoim podcaście Lepszy Klimat rozpoczęła nową serię na temat miast, w których mieszkamy. Cykl powstaje we współpracy z agencją Profeina i Clean Air Fund i jest elementem szerszej kampanii informacyjnej na rzecz czystego powietrza.
• Slova Tech PR, wiodąca ukraińska agencja PR świadcząca usługi klientom technologicznym, dołączyła właśnie do sieci obecnej na ponad 80 różnych rynkach na całym świecie.
• Enterie i jej partnerzy mają pomóc w ekspansji ukraińskich firm za granicą.
Dwie nowe nagrody, dwa nowe rynki, dwudziestu nowych pracowników, ponad 3 tysiące nowych klientów i grubo ponad miliard wysłanych wiadomości SMS. Firma SMSAPI pokazuje, że z impetem wchodzi nową dekadę, w której sprzyjają jej branżowe trendy.
• Dzięki nowemu partnerstwu z drugą już amerykańską agencją, Enterie zwiększy możliwości ekspansji swoich klientów na rynek Stanów Zjednoczonych.
• Nowa współpraca jest odpowiedzią na wysoki popyt na usługi PR w USA wśród spółek pochodzących z Europy czy Azji.
• Założona w Polsce sieć agencji PR Enterie jest już obecna na ponad 80 rynkach, w tym w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Dubaj (ZEA) i Warszawa, 12 kwietnia 2022 r.
Enterie, dzięki nowemu partnerstwu z dubajskim Shamal Communications, zapewni możliwość ekspansji w dynamicznie rozwijającym się regionie Zatoki Perskiej. Współpraca pozwoli firmom zaznaczyć swoją obecność podczas wpływowych targów organizowanych w miastach takich jak Dubaj, Abu Zabi, Rijad, Sharjah czy odbywających się w tym roku w Katarze piłkarskich Mistrzostw Świata.
E-papier wykorzystywany jest w coraz większej liczbie urządzeń. Powszechnie kojarzone z czytnikami e-booków, wyświetlacze EPD (Electronic Paper Display) można znaleźć zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w urządzeniach osobistych. Polska firma Unisystem od lat tworzy rozwiązania wykorzystujące wyświetlacze e-papierowe. Gdzie są już wykorzystywane?
Cyfrowy marketing nie działa bez danych osobowych. Dzięki nim unika się przeznaczania dużych budżetów np. na wieszanie billboardów, których treść interesuje tylko ułamek osób w okolicy. W sieci można dotrzeć precyzyjnie, np. do kobiet z Gdyni, które mają dzisiaj urodziny – o ile znamy ich płeć, adres i datę urodzenia. Raport SMSAPI “Komunikacja SMS w biznesie 2022” sprawdza, jak firmy zdobywają te dane i do czego ich używają.
Wiadomości tekstowe częściej używane do wspierania obsługi klienta niż w komunikatach sprzedażowych – to najważniejsze z ustaleń nowego raportu “Komunikacja SMS w biznesie 2022” przygotowanego przez SMSAPI. Publikacja pokazuje, jak zmieniła się rola SMS-a w komunikacji marka-klient.