X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Enterie rozpoczyna współpracę z wiodącą ukraińską agencją PR

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Enterie rozpoczyna współpracę z wiodącą ukraińską agencją PR

reklama


Slova Tech PR, jedyna agencja na Ukrainie, która od 2013 r. koncentruje się na sektorze technologicznym, dołączyła do Enterie, globalnej sieci agencji public relations obsługujących innowacyjne marki z branży tech.

Enterie, po ponad pięciu latach obecności na międzynarodowym rynku PR, obejmuje swoim zasięgiem już ponad 80 krajów w Europie, USA, Afryce i na Bliskim Wschodzie. To wciąż jednak nie koniec ekspansji.

Wybieramy najlepszych


Rozpoczęcie współpracy ze Slova to decyzja czysto biznesowaprzyjęliśmy do naszej sieci najlepszą agencję PR na Ukrainie, która specjalizuje się w technologiach – mówi Michał Rakowski, Chief Network Officer w Enterie i dodaje:

Obecna sytuacja geopolityczna – czy też wojna, nazywając rzeczy po imieniu – paradoksalnie przyspieszyła ten proces. Dlaczego? Główne biuro Enterie znajduje się w Warszawie. W Polsce przyjęliśmy już ponad 3 miliony ukraińskich uchodźców, a nasze biuro zamieniło się w nowy dom dla niektórych z nich. Nasz zespół dobrowolnie zaangażował się w pomoc uchodźcom na różne sposoby, a agencje partnerskie z różnych krajów kontaktowały się z nami, szukając możliwości pomocy. Chcieliśmy jednak zaoferować pomóc na obszarze, w którym czujemy się najlepsi – nawiązując znaczące, efektywne partnerstwa z najlepszymi zespołami PR i pomagając naszym klientom dotrzeć do lokalnych rynków za ich pośrednictwem.

Michał Rakowski, CNO Enterie

Od czasu rosyjskiej agresji na Ukrainę lokalny PR miał ogromne znaczenie dla globalnego zrozumienia tego, co dzieje się w Ukrainie. PR stał się potężnym narzędziem wykorzystywanym do tworzenia machiny informacyjnej, która pomaga stworzyć i wypromować odpowiednie narracje w mediach i wpływać na kształtowanie się polityki międzynarodowej.

Nie chodzi tu jednak tylko o geopolitykę – w obecnej sytuacji PR ma na celu pomóc ukraińskim firmom w kontynuowaniu działalności i jej ewentualnym przeniesieniu za granicę.

Rozwój ekosystemu technologicznego i opowiadanie historii z całej Europy


Partnerstwo z Enterie to wspaniała okazja, aby po raz kolejny pokazać światu poziom ukraińskich specjalistów i firm technologicznych. Jesteśmy wdzięczni naszym polskim kolegom za możliwość wspólnej pracy i mówienia o Ukrainie w różnych językach i w różnych częściach świata – mówi Veroslava Novosilnaya, CEO i założycielka Slova Tech PR.

Veroslava Novosilnaya, CEO i założycielka Slova Tech PR

Naszym wspólnym celem jest dalsze budowanie silnej i wolnej społeczności PR, która już udowodniła swoją siłę w tej wojnie informacyjnej. I wiemy, że nasi koledzy z Enterie również podzielają nasze poglądy – dodaje Novosilnaya.

Główną misją agencji Slova jest rozwijanie ekosystemu technologicznego i opowiadanie historii w imieniu firm. W 2018 r., wraz z VC TA Ventures, agencja stworzyła Wtech, społeczność liderek, która obejmuje ponad 4000 uczestniczek w aż 14 miastach.

Zespół Slova Tech PR

Uciekając przed wojną, zespół Slova pracował w różnych częściach Europy i w Zachodniej Ukrainie. Jeden z członków zespołu w pierwszych miesiącach wojny brał udział w aktywnych walkach w okolicach Kijowa. Obecnie zespół stopniowo powraca do Kijowa, aby wspierać gospodarkę i przywracać życie w ukraińskiej stolicy.

Przed wojną nie mieliśmy żadnego planu, co zamierzamy robić. W pierwszych dniach był to szok dla całego zespołu. Najważniejszą rzeczą dla mnie była pomoc pracownikom i troska o ich bezpieczeństwo. Pomogliśmy wszystkim w ewakuacji do bezpieczniejszych miejsc. Szybko jednak udało nam się wrócić do pracy, zarówno w przypadku klientów, jak i na froncie informacyjnym. Obecnie większość zespołu jest już z powrotem w Kijowie – komentuje Veroslava Novosilnaya.