X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Filip Trusz nowym zastępcą redaktora naczelnego Moto.pl

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Moto.pl Filip Trusz

reklama


Filip Trusz od początku pracy w Moto.pl zajmował się przede wszystkim kwestiami dotyczącymi przepisów ruchu drogowego, zmianami w prawie, poradami dla kierowców oraz wiadomościami z branży motoryzacyjnej. Jest redaktorem prowadzącym cyklu „Wyższa Szkoła Jazdy”. Od stycznia tego roku, już w nowej roli, koordynuje codzienną pracę redakcji serwisu i dba o treści, które każdego dnia pojawiają się na Moto.pl.

– Bardzo się cieszę z nowej roli – mówi Filip Trusz, zastępca redaktora naczelnego Moto.pl ds. kontentu. – Do redakcji trafiłem kilka lat temu, jeszcze jako student, na praktyki – teraz jestem zastępcą redaktora naczelnego Moto.pl, które w międzyczasie stało się jednym z największych serwisów motoryzacyjnych w Polsce. To duża odpowiedzialność, ale i szansa. Razem z całą redakcją postaramy się, aby Moto.pl było źródłem ciekawych i angażujących artykułów dla każdego kierowcy. I nie tylko! – dodaje Trusz.

– Przez ostatnie lata Filip wykazał si-ę ponadprzeciętnym zaangażowaniem w pracę redakcji i ma swój wkład w sukcesy zasięgowe Moto.pl – komentuje zmianę Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – W ostatnim czasie poświęcam coraz więcej uwagi kwestiom związanym z prowadzeniem biznesu Moto.pl, dlatego potrzebowałem wsparcia – osoby, która będzie czuwała nad codzienną pracą redakcji. Jestem przekonany, że Filip doskonale sprawdzi się w roli mojego zastępcy w obszarze kontentu – dodaje Korniejew.

Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i ekotrendy stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów szukających przydatnych treści związanych z branżą moto. Obecnie Moto.pl jest najpopularniejszym serwisem motoryzacyjnym w Polsce. W ubiegłym miesiącu portal odwiedziło 5,5 mln użytkowników, co oznacza aż 75% wzrost w stosunku do poprzedniego roku (Mediapanel, grudzień 2021 r.).