reklama
Po 6 latach w agencji Green Parrot Grzegorz Górecki obejmuje dowodzenie w blisko 20-osobowym zespole, łączącym business development, client service i social media. Wcześniej pracował m.in. dla Agory, Autentiki czy BrainJuice Group.
Grzegorz Górecki od 17 lat aktywnie działa w branży digital marketingu. Jest absolwentem socjologii na SGGW w Warszawie. Swoją karierę zaczynał w agencjach Pegasus i Autentika, aby następnie pracować dla Agory i BrainJuice Group. W Green Parrot jest nieustannie od 2017 roku. Wśród jego kluczowych projektów i najważniejszych klientów warto wymienić Ceramikę Paradyż, Yves Rocher, Hitachi, C&A, Leroy Merlin i ING Bank Polski.
Jako Business Development Director będzie odpowiedzialny za rozwój i wzrost całej organizacji, edukację zespołu i dopracowanie procesów wewnętrznych.
W zarządzaniu zespołem business development Grzegorza Góreckiego wspierać będą Karolina Studzińska, Client Service Managerka i Magdalena Michałek-Mudło, Social Media Team Leaderka, które w ostatnich miesiącach zasiliły ponad 100-osobowe struktury grupy Green Parrot.
“Cieszę się z ogromnej szansy i perspektyw na nowym stanowisku. Green Parrot wypływa na coraz to szersze, także międzynarodowe, wody i pełna synergia wszystkich działów w organizacji jest nam niezbędna dla utrzymania tak dobrego tempa wzrostu, jak w ostatnich latach.” – przewiduje Górecki.
“Awans Grzegorza na nowo powstałe stanowisko to kolejny etap w rozwoju naszej organizacji. Potrzebowaliśmy na tym stanowisku kogoś, kto doskonale zna naszą firmę, posiada doskonałe kompetencję oraz weźmie w pełni odpowiedzialność za nowe obowiązki. Mam pewność, że Grzegorz jest taką osobą.” – mówi Jarosław Stolarek, managing partner w Green Parrot.
Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu i technologii. Agencja specjalizuje się się w dostarczaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań reklamowych i komunikacyjnych na rynku. Green Parrot razem z Develtio, software house z tej samej grupy, to łącznie ponad 100 specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii. Agencji zaufały m.in. Orange, Samsung, Sodexo, Yves Rocher, Ceramika Paradyż, Santander, BNP Paribas, Polbruk, Amara czy Grupa Inco.