X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

„GwiazDom” – nowy format rozrywkowy Gazeta.pl

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

GwiazDom - program Gazeta.pl

reklama


Gazeta.pl stawia na rozwój angażujących formatów wideo. Po udanych debiutach nowych programów w jesiennej ramówce z 2021 r. nadszedł czas na kolejną rozrywkową propozycję dla użytkowników portalu. Na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl już jutro zadebiutuje program „GwiazDom”, w ramach którego osoby ze świata sportu, muzyki, kina i show-biznesu otworzą przed widzami drzwi do swoich domów. Wszystko odbędzie się w dość nietypowy sposób – odwiedzana z kamerą gwiazda pokaże użytkownikom Gazeta.pl dwa pomieszczenia ze swojego domu, a dodatkowo Agnieszka Matracka, prowadząca program wylosuje dla niej dwie dodatkowe rzeczy do pokazania z “domku tajemnic”, czyli specjalnego zestawu kart. Mogą one wskazać np. pamiątkowe przedmioty, miejsca w domu, a także dodatkowe pomieszczenie.

– Nowy rok w Gazeta.pl otwieramy nowym formatem premium lifestyle’owo-rozrywkowym. Przypomnę, że tuż przed świętami z sukcesem wystartowaliśmy z nowym programem “Sport.pl Live”. Mogę obiecać, że w najbliższych miesiącach zaprezentujemy nowe angażujące użytkowników treści wideo – mówi Łukasz Kijek, dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.

Format „GwiazDom” będzie miał swoją premierę 18 stycznia 2022 r. o godzinie 19:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl. Nowe odcinki programu będą emitowane co dwa tygodnie. To kolejny format rozrywkowy portalu – w ostatnich miesiącach widzowie Gazeta.pl poznali m.in. „Q&A”, format prowadzony przez Marię Mazurek, w którym internauci pytają, a eksperci odpowiadają, „Interaktywny Sport Quiz” oraz „Wybór Plotka”. Są to pierwsze tego typu interaktywne formaty wideo w polskim internecie, angażujące widza i dostarczające rozrywki.