reklama
Najnowsza, bożonarodzeniowa kampania KAMIS „Nadaj świętom smak” to kontynuacja dotychczasowych działań marki, której celem jest przywołanie tradycyjnych świątecznych smaków
z produktami KAMIS. Za szeroką promocję kampanii odpowiada agencja Insignia, do której należało opracowanie koncepcji oraz key visuala, przygotowanie kreacji nośników POS, działania digital oraz współpraca z influencerami. Na bazie zrealizowanego przez agencję Insignia wraz z Papaya Films
w 2019 roku spotu, opracowano również tegoroczny scenariusz i adaptację materiałów do telewizji. Koncepcja kampanii została również przeniesiona na rynki zagraniczne.
– W tym roku nasz koncept zadebiutował w Rosji oraz w Rumunii, gdzie odpowiadamy za adaptację materiałów video do telewizji i digitalu na bazie zrealizowanego spotu w 2019 roku. Wejście kampanii na rynki zagraniczne to niewątpliwy sukces i wielka radość z realizacji projektu o międzynarodowym potencjale – mówi Kinga Zborowska, Senior Account Manager, Insignia.
Szerokie wsparcie dla kampanii w Polsce zapewniają działania mediowe realizowane przez Grupę Publicis, takie jak spot w telewizji, portale horyzontalne, wideo w internecie o precyzyjnym targetowaniu, dedykowane wideo materiały z kluczowymi przepisami świątecznymi, reklamy w wyszukiwarkach czy aplikacje zakupowe.
W ramach działań promocyjnych powstał również świąteczny e-book, który zawiera najważniejsze przepisy z wykorzystaniem produktów KAMIS, a także mailing wewnętrzny dla pracowników marki.
Insignia odpowiada również za koncepcję oraz koordynację współpracy marki z influencerami takimi jak Ola Tatka (olatatka), Eliza Nowak-Siuzdak (elinowak), Joanna Małagowska (Po Prostu Pycha), Anna Zyśk (Jedz Pysznie), Monika Molecka (Pysznie czy Przepysznie). Kampania trwa do 25 grudnia.
Współpraca Insignii z firmą McCormick Polska, do której należy marka KAMIS, trwa z powodzeniem od 2019 r. Agencja realizuje projekty dla trzech międzynarodowych marek tego klienta.
Link do tegorocznego spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JdqCebxmGq4