reklama
Izabela Schoen-Wysocka ma 11 lat doświadczenia w branży reklamowo-agencyjnej. Przez większość tego czasu – ponad 10 lat – związana była z agencją VMLY&R (wcześniej VML), należącą do holdingu reklamowego WPP. Tam rozpoczynała pracę w 2011 r., jako Senior Account Executive (VML), a od maja 2018 r. zajmowałą stanowisko Account Manager (VMLY&R). W ostatnim czasie pracowała jako Account Manager w agencji reklamowej Dziadek Do Orzechów.
Podczas swojej pracy w VMLY&R odpowiedzialna była za budowanie relacji z klientami korporacyjnymi takimi jak m.in.: Pernod Ricard (Wyborowa, Absolut), Diageo (Ciroc vodka), Bahlsen (Krakuski, HIT), BP, Żywiec, PZU, BoboVita, Philips (AVENT, AGD, SAECO), FOX czy Danone.
– Jest to kolejny w ostatnim czasie transfer do Funktional, który bardzo nas cieszy. Iza ma ponad 10 lat doświadczenia w zarządzaniu kampaniami reklamowymi i budowaniu relacji z klientami na krajowym oraz międzynarodowym szczeblu. W ramach szerszego procesu transformacji organizacji, w tym struktur operacyjnych I procesów stworzyliśmy nowe zespoły accounckie. Iza będzie w jednym z tych zespołów odpowiedzialna m.in. za zarządzanie budżetami, procesowanie briefów, przygotowywanie ofert, obsługę przetargów i koordynację pracy zespołów wykonawczych – mówi Hubert Pokrowiecki, CEO agencji Funktional.
Izabela jest absolwentką studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim (Socjologia).
Funktional (www.funktional.pl) jest agencją digital o korzeniach i silnym rysie strategiczno-kreatywnym. Współpracuje z ambitnymi firmami, które wierzą w to, że marka powinna zapewniać konsumentom niepowtarzalne doświadczenia. Wspólnie z klientami wypracowują unikalne rozwiązania o mocnych podstawach strategicznych, obejmujące zarówno środowisko digital, jak i “świat analogowy”. Rozwiązania, które są atrakcyjne dla grup docelowych i jako takie stymulują rozwój firmy oraz zapewniają długofalowe wzrosty wyników.