X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jakich narzędzi użyć do optymalizacji czasu i finansów w firmie?

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

fot. SaldeoSMART

reklama


Realia przedsiębiorstw

Wprowadzenie sprawnego systemu obiegu dokumentów jest niezwykle ważne, gdyż pozwala uprościć codzienną pracę w przedsiębiorstwach. Jednakże wdrożenie należytej struktury podziału pracy, jest utrudnione przez nieudolny przepływ informacji. Jest to związane z tym, że pracownicy nie mają stałego dostępu do dokumentów. Brak właściwej cyrkulacji formalności maksymalizuje czas pracy. Tymczasem w dzisiejszych czasach konieczne jest wprowadzenie usprawnień ułatwiających komunikację pracowników. Pozwoli to na lepsze zarządzanie firmą.

Usprawnienie obiegu dokumentów

Wprowadzenie sprawnego obiegu dokumentów wcale nie wiąże się z koniecznością reorganizacji firmy. Wystarczy skorzystać z rozwoju dzisiejszych technologii i wykorzystać odpowiednią aplikację usprawniającą cały proces. Prawidłowy przepływ formalności pozwoli na wprowadzenie harmonogramu pracy oraz konsolidację działań w prosty schemat. Obieg dokumentów rozpoczyna się od ich zeskanowania lub wczytania. Już ten proces jest uproszczony dzięki mechanizmowi odczytywania danych. Dokument jest zarejestrowany automatycznie i wprowadzony do odpowiedniego obiegu. Następnie pracownicy dokonują opisu merytorycznego i akceptacji formalno-rachunkowej. Te procesy potrafią być zaburzone, co wiąże się z występującymi czasami nieścisłościami w rozliczeniu. Jednakże dzięki sprawnej komunikacji zabieg ten przebiega płynnie i nie powoduje opóźnień. Kolejny krok to akceptacja płatności, która kończy się dekretacją. Cały cykl zamyka sprawna integracja danych z innymi systemami. Tak wygląda innowacyjna praca z dokumentacją w aplikacji SaldeoSMART, która pozwala na automatyczną rejestrację dokumentów oraz stały dostęp ułatwiający odczytywanie i wyszukiwanie informacji. Dzięki temu przedsiębiorstwo jest w stanie udoskonalić podział pracy oraz wprowadzić harmonogram, co pozwoli w szybki sposób uporać się z nawet dużą ilością faktur i innych dokumentów. Wszelkie działania wprowadzające postępy w firmie przyczyniają się do jej rozwoju i zwiększają konkurencyjność na rynku. Oszczędność czasu pozwala bowiem skupić uwagę pracowników na obszarach firmy, które mogły zostać zaniedbane.