X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Joanna Okła na czele EssenceMediacom Poland, Jakub Kossut odchodzi z firmy

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

JO

reklama


Zmiany na szczycie EssenceMediacom w Polsce: Joanna Okła przejmuje zarządzanie w agencji, zastępując tym samym Jakuba Kossuta, CEO spółki.

Joanna Okła od 2018 r. zasiada w zarządzie agencji, gdzie z dużym powodzeniem koordynowała dotąd kluczowe obszary działalności firmy: m.in. ofertę strategiczną i new business. Od 2 lat Okła pełniła równolegle funkcję Chief Strategy Officera, a jej kariera w EssenceMediacom Poland (wcześniej – MediaCom) sięga 2006 roku.

Joanna Okła współtworzyła rynkową pozycję agencji, która od lat utrzymuje się w ścisłej rynkowej czołówce – to 2. największa agencja mediowa w Polsce wg ostatnich danych COMvergence.

Okła w ostatnich latach blisko współpracowała z Jakubem Kossutem, ustępującym właśnie CEO. Kossut stał na czele Mediacom Warszawa (EssenceMediacom) od 2018 roku, a pracę w tej agencji rozpoczynał w 2003 roku.

– Dziękujemy Kubie za wielki wkład w sukces rynkowy EssenceMediacom w Polsce i doprowadzenie agencji do nowego rozdziału, właśnie pod tą marką. Przez lata współpracy Kuba dał się poznać jako świetny strateg, a wśród jego osiągnięć wspomnijmy choćby stworzenie w ramach MediaComu światowej klasy zespołu analitycznego, który od kilkunastu lat prowadzi globalne projekty wykraczające poza klasyczne kompetencje mediowe. Kuba zostawia firmę w świetnej formie i w dobrych rękach. Joanna Okła, znana rynkowi i reklamodawcom od najlepszej strony, to dla mnie gwarant stabilnego rozwoju EssenceMediacom w Polsce w najbliższym czasie – mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland & Cluster Lead CEE.

– Po niemal 20 latach doskonałej pracy Kuba Kossut odchodzi z EssenceMediacom, aby podjąć nowe wyzwania. Życzymy Kubie wszystkiego najlepszego na przyszłość i dziękujemy mu za ogromny wkład w nasz biznes – dodaje Tim Irwin, CEO EMEA EssenceMediacom.

– Z ciekawością wyglądamy przyszłości. Dzięki połączeniu z Essence, oferta EssenceMediacom rozszerzy się o nowe narzędzia, odświeżamy także kulturę pracy. Pozytywne efekty tych zmian odczują klienci, bo w efekcie zapewnimy im sprawniejsze planowanie całego procesu komunikacji – uzupełnia Joanna Okła, nowa szefowa polskiego oddziału EssenceMediacom.