X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Jogurty pitne Danone promowane konkursem „Odjazdowe lato”

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Jogurty pitne Danone promowane konkursem „Odjazdowe lato”

reklama


– Lato to idealny czas na jogurty pitne. Słoneczne dni sprawiają, że dużo czasu spędzamy na świeżym powietrzu i częściej podróżujemy. Chętniej sięgamy wtedy po jogurty pitne, gdyż oprócz orzeźwienia są pyszną i sycącą przekąską – tłumaczy Andrzej Łojewski, Dyrektor ds. Aktywacji Kupującego i Rozwoju Kategorii w Danone.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreatywnego i oryginalnego zakończenia zdania, którego początek będzie co tydzień publikowany na stronie www.latozdanone.pl. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest także zakup przynajmniej jednego z produktów objętych promocją.

Na zwycięzców czekają cztery tygodniowe wyjazdy kamperem w wymarzone miejsce z voucherem na benzynę o wartości 2000 zł oraz nagrody dodatkowe w postaci dmuchanych kół plażowych.

Konkurs trwa 14 tygodni i zakończy się 14 sierpnia 2016 r.

Do wakacyjnej zabawy zaproszono Annę i Marcina Nowaków, którzy jako Wędrowne Motyle prowadzą blog www.gdziewyjechac.pl. Na konkursowej stronie podzielą się oni swoimi inspiracjami na wycieczki kamperem po Polsce.

Kampania reklamowa obejmuje 10-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz Internecie, działania w prasie oraz intensywne działania w punktach sprzedaży.

Zobacz spot:

https://youtu.be/dM2BLDLabx0

Za koncepcję kreatywną odpowiadają agencje VML Poland oraz Y&R. Za przygotowanie i organizację konkursu na stronie www.latozdanone.plodpowiada VML Poland. Kampanię w sklepach prowadzi Labstore. Planowanie i zakup mediów – MediaCom.