X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kampania Corega na shortliście Effie Awards Europe 2020

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Kampania Corega na shortliście Effie Awards Europe 2020

reklama


W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe – FMCG znalazła się kampania “9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.

Effie Awards Europe to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które zostały przeprowadzone i udowodniły skuteczność w krajach europejskich.
Kampania “9 milionów powodów"- zrealizowana przez agencje VMLY&R, Grey Worldwide Warszawa, Mediacom, Havas PR, LULU – zdobyła już Złoto w polskiej edycji konkursu Effie Awards 2019, w kategorii Uroda i Pielęgnacja.
Tegorocznemu jury Effie Awards Europe współprzewodniczą klient i przedstawiciel agencji: Claudia Kuhn, brand building & integrated communication manager w Procter and Gamble oraz Brian McCarter, EMEA chief strategy officer w Ogilvy.
Na shortliście Effie Awards Europe 2020 znalazły się 52 kampanie: 30 na liście finalistów w konkursie głównym, a 22 w kategorii Best of Europe.
Poznaj wszystkich nominowanych >>
Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas gali, 15 grudnia.