reklama
Kampania “Gdzie są nasze Patronki?" realizowana dla Banku BNP Paribas została doceniona przez jury Fast Company w konkursie World Changing Ideas Award. Inicjatywa, za której ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital odpowiada VMLY&R, została finalistą w kategorii edukacja.
Kategoria Edukacja konkursu Fast Company World Changing Ideas skupia się na wyróżnieniu działań firm, pomagających inspirować i dokonywać pozytywnych zmian w obszarze edukacji i szkolnictwa.
90 proc. patronów polskich szkół to mężczyźni
Inicjatywę „Gdzie są nasze Patronki?” stworzono z myślą o blisko 11 tysiącach placówek edukacyjnych w kraju, które nie mają jeszcze patrona. Misją projektu jest zachęcenie uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrekcji szkół do obsadzenia w roli patronki jednej z wyjątkowych kobiet. Placówki, które wzięły udział w akcji, będą miały szansę na przystąpienie do konkursu i powalczenie o grant.
Pełna lista wyróżnionych w konkursie >>