X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kampania „Gdzie są nasze Patronki?” finalistą Fast Company World Changing Ideas Award

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R x Fast Company x BNP Paribas

reklama


Kampania “Gdzie są nasze Patronki?" realizowana dla Banku BNP Paribas została doceniona przez jury Fast Company w konkursie World Changing Ideas Award. Inicjatywa, za której ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital odpowiada VMLY&R, została finalistą w kategorii edukacja.

Kategoria Edukacja konkursu Fast Company World Changing Ideas skupia się na wyróżnieniu działań firm, pomagających inspirować i dokonywać pozytywnych zmian w obszarze edukacji i szkolnictwa.

90 proc. patronów polskich szkół to mężczyźni

Inicjatywę „Gdzie są nasze Patronki?” stworzono z myślą o blisko 11 tysiącach placówek edukacyjnych w kraju, które nie mają jeszcze patrona. Misją projektu jest zachęcenie uczniów, rodziców, nauczycieli i dyrekcji szkół do obsadzenia w roli patronki jednej z wyjątkowych kobiet. Placówki, które wzięły udział w akcji, będą miały szansę na przystąpienie do konkursu i powalczenie o grant.

Pełna lista wyróżnionych w konkursie >>