X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Karolina Studzińska nową Client Service Manager w Green Parrot

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Karolina Studzińska - Client Service Manager - Green Parrot

reklama


Od 1 lutego 2023 roku Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako Client Service Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.

Karolina Studzińska od 7 lat jest związana ze światem marketingu. Jest absolwentką komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach i studiów podyplomowych o content marketingu na SWPS.

W poprzednich agencjach odpowiadała za budowanie relacji z kluczowymi klientami, kompleksowe zarządzanie ich projektami i realizację kampanii reklamowych 360°. Jej najważniejsze współprace to Dan Cake, Ministerstwo Rozwoju, Colliers czy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

W Green Parrot Karolina Studzińska będzie odpowiadać za zaprojektowanie, wdrożenie i uprocesowienie nowych standardów obsługi klientów agencji, a także rozwój i edukację działu client service.

Green Parrot to agencja digitalowa, która jest partnerem dla wszystkich, zainteresowanych rozwojem biznesu poprzez połączenie marketingu i technologii. Agencja specjalizuje się się w dostarczaniu najbardziej innowacyjnych rozwiązań reklamowych i komunikacyjnych na rynku. Green Parrot i Develtio, software house, które należą do tej samej grupy to łącznie ponad 100 specjalistów z zakresu marketingu, IT i nowych technologii. Agencji zaufały m.in. Orange, Samsung, Hitachi, Yves Rocher, Ceramika Paradyż, Santander, BNP Paribas czy Polbruk.