reklama
W ramach nowego stanowiska Kinga Ożóg będzie między innymi wspierać zespół PR & Content Marketing w procesach growth hacking oraz zarząd Content House w doskonaleniu oferty usługowej dostosowanej do zmieniających się warunków rynkowych.
Kinga Ożóg doświadczenie zdobywała, pracując m.in. w krakowskich agencjach kreatywnych jako specjalista ds. contentu, PR-u i social mediów oraz w firmie InPost, gdzie dołączyła do działu marketingu w roli specjalisty do spraw komunikacji. Przez kilka lat realizowała się również jako dziennikarz w serwisie Interia.
Ożóg jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
– Praca w jednej z najlepszych agencji contentowych w Polsce to ogromne wyzwanie i niesamowita zawodowa przygoda – mówi o swojej pracy Kinga Ożóg. – Bardzo się cieszę, że mam szansę rozwijać się w ContentHouse. Wspólnie z całym Zespołem codziennie dokładamy wszelkich starań, aby tworzyć content, który jest realną odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów.
– Kinga od samego początku była bardzo dużym wzmocnieniem działu PR & Content Marketing naszej agencji. Jej doświadczenie, umiejętność przyjmowania różnych punktów widzenia, a także silna prokliencka orientacja pozwalają na tworzenie przemyślanych ofert, które w pełni odpowiadają na zapytania Klientów, a następnie realizację nawet tych najbardziej złożonych projektów – podkreśla Michał Grzebyk, PR & Content Marketing Director w ContentHouse.