X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Komerso.pl – portal dla złaknionych wiedzy o e-commerce

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Od lewej: Krzysztof Marzec, Patrycja Sass-Staniszewska, Grzegorz MiłkowskiOd lewej: Krzysztof Marzec, Patrycja Sass-Staniszewska, Grzegorz Miłkowski

reklama


Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz ContentHouse tworzą portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.  

 

Trzy podmioty: e-Izba, DevaGroup i ContentHouse nawiązały współpracę, by wspólnie zbudować serwis, który jest źródłem merytorycznych informacji z zakresu e-commerce dla biznesu, organizacji krajowych i międzynarodowych, samorządów oraz ministerstw.

Zgodnie z przyjętą polityką redakcyjną, na portalu Komerso.pl, będą pojawiać się treści związane m.in. z takimi zagadnieniami jak: prawo w e-commerce, sprzedaż B2C i B2B, logistyka, marketing e-sklepów, e-usługi, technologie na rynku e-commerce czy usługi społeczeństwa informacyjnego. Szukając potrzebnych informacji, zainteresowani branżą czytelnicy nie będą już musieć sięgać do wielu źródeł w poszukiwaniu wiarygodnych informacji z branży e-commerce. Na Komerso.pl będą publikowane zarówno fachowe treści legislacyjne, logistyczne czy usługowe dotyczące branży, jak i badania, raporty oraz wszelkiego rodzaju poradniki i przewodniki po e-commerce.

Chcemy, by w niedługim czasie Komerso.pl stało się najważniejszym polskim medium na temat rynku e-commerce – komentuje Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pierwszym partnerem merytorycznym Komerso.pl została VISA – jeden z kluczowych podmiotów na rynku e-płatności.

Izba Gospodarki Elektronicznej na co dzień wspiera polską branżę cyfrową poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Fachowy content portalu będzie tworzony w dużej mierze dzięki współpracy z firmami zrzeszonymi w e-Izbie. One to również, w pierwszej kolejności, będą mogły ubiegać się o patronaty spełniające warunki portalu oraz o promocję na preferencyjnych warunkach – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska.

DevaGroup to jedna z najważniejszych w Polsce firm zajmujących się w reklamą internetową oraz pozycjonowaniem, która funkcjonuje na rynku od niemal 20 lat. Firma jest też organizatorem konferencji semKRK i licznych szkoleń z certyfikowanymi specjalistami.

E-commerce od zawsze był jedną z naszych specjalności, co udowadnialiśmy wynikami naszych klientów i nagradzanymi wystąpieniami na przykład na Kongresie e-handlu. Teraz chcemy pójść o krok dalej – platforma do dzielenia się wiedzą pozwoli właścicielom sklepów i działom marketingu poznać nas lepiej oraz zdobyć cenną wiedzę, bezpośrednio od praktyków – mówi Krzysztof Marzec, Dyrektor Zarządzający, DevaGroup.

ContentHouse to agencja Full Service Content Marketing, która specjalizuje się w tworzeniu treści dla biznesu. Dzięki budowaniu mediów własnych, w jakich wyspecjalizowała się agencja, marki w naturalny, kontekstowy sposób docierają do swoich klientów z treściami, które pozwalają na edukację, bliskie zapoznanie się z ofertą, a w konsekwencji finalizację transakcji. Specjaliści ContentHouse dzielą się swoją wiedzą w czasie szkoleń oraz organizowanej przez firmę Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl).

ContentHouse specjalizuje się w budowaniu i promocji portali firmowych. Chcemy do tego projektu wnieść nasze wieloletnie doświadczenie wynikające m.in. z prowadzenia redakcji kilkudziesięciu mediów internetowych, którymi się opiekujemy jako agencja content marketingowa – dodaje Grzegorz Miłkowski, Dyrektor Zarządzający, ContentHouse.

W ramach projektu Komerso.pl firma ContentHouse odpowiada za strategię rozwoju redakcyjnego portalu, realizację kluczowych założeń polityki redakcyjnej, prowadzenie redakcji serwisu, zatrudnienie dziennikarzy oraz współpracę z partnerami merytorycznymi.