X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kompleksowa platforma dla księgowości i firm

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

SaldeoSMART

reklama


 

Saldeo zmienia się w Komunikację z Klientem

Dotychczas Saldeo było produktem umożliwiającym wystawianie faktur oraz usprawniającym komunikację między biurem rachunkowym czy kancelarią podatkową a klientami. System dawał klientom m.in. dostęp online do informacji o rozliczeniu księgowym czy do elektronicznego archiwum 24 godziny na dobę.

„Po ponad 5 latach obecności na rynku nadszedł czas na zmiany. Włączenie Saldeo do platformy SaldeoSMART nie wpływa na zmianę funkcjonalności aplikacji i jej działanie. Pozwala jednak na efektywniejsze wprowadzanie zmian, które będą polepszać działanie programu oraz dostarczać użytkownikom nowych przydatnych funkcji” – komentuje Krzysztof Wojtas, Prezes firmy BrainSHARE IT.

Nowa nazwa – Komunikacja z Klientem – lepiej oddaje cel i działanie aplikacji, której nadrzędną rolą jest wpieranie biur rachunkowych i kancelarii podatkowych w skutecznej komunikacji z firmami oraz dostarczanie im przydatnych funkcji usprawniających codzienną pracę.

 

Wielofunkcyjna platforma dla księgowości i firm

SaldeoSMART jest produktem stworzonym i rozwijanym przez firmę BrainSHARE IT Sp. z o. o., który pozwala na odczytywanie danych z dokumentów, optymalizację pracy biur rachunkowych, kancelarii podatkowych i działów księgowych firm, a także elektroniczny obieg dokumentów i komunikację między księgowym i klientem.

Oferta SaldeoSMART dla biur rachunkowych składać się będzie obecnie z pakietów: Odczytywanie Dokumentów, Obieg Dokumentów i Komunikacja z Klientem. Odczytywanie Dokumentów umożliwia automatyczny odczyt skanowanych dokumentów, wyeksportowanie ich do pliku i import w wybranym programie księgowym. Obieg Dokumentów pozwala na indywidualną konfigurację przez biuro rachunkowe obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów a Komunikacja z Klientem na komunikację między Biurem Rachunkowym i Klientami.

SaldeoSMART integruje się z ponad 30-stoma programami księgowymi, m.in. z Comarch Optima, Sage Symfonia, Enova, R2Księga, Insert, TaxPro, Buchalter i inne. SaldeoSMART w nowej odsłonie jest wielofunkcyjną platformą. Połączenie dotychczasowych marek i wprowadzenie systemu „pakietowego” korzystnie wpłynie na realizację planów rozwojowych SaldeoSMART i pozwoli na dostarczenie użytkownikom jeszcze skuteczniejszego narzędzia do pracy.

Więcej na www.saldeosmart.pl.