X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Krzysztof Dąbrowa dołącza do zespołu Public Relations w ContentHouse

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Krzysztof Dąbrowa_ContentHouse

reklama

W kwietniu 2019 do zespołu ContentHouse dołączył Krzysztof Dąbrowa, obejmując stanowisko PR Specialist. W krakowskiej agencji będzie odpowiedzialny za realizację polityki komunikacyjnej.

 

Dąbrowa ma zadbać o wizerunek medialny ContentHouse oraz organizowanych przez nią wydarzeń – Augmented Advertising & Sales CEE oraz Akademii Marketingu. Docelowo ma także realizować projekty public relations dla jej klientów.

Nowy członek zespołu ContentHouse jest absolwentem krakowskiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Z branżą medialną związany jest od 7 lat. Przez ponad trzy lata współpracował jako reporter z redakcją sportową Radia Kraków. W latach 2015-2017 współtworzyłdział marketingu i public relationsklubu sportowego Cracovia, w którym pełnił także funkcjęrzecznika prasowego drużyny hokejowej. Przed dołączeniem do zespołu ContentHouse, Krzysztof Dąbrowa dbał o wizerunek i współpracę media relations m.in. dla projektu Rafała Sonika „Czyste Tatry”,firmMotorola Solutions, OSMŁowicz czy BikeU, operatora krakowskich rowerów miejskichWavelo. Nadal realizuje się wświecie sportu, pełniąc funkcję rzecznika prasowego Stowarzyszenia Zawodników Hokeja na Lodzie.

– Do naszego zespołu pozyskaliśmy PR-owca z wielobranżowym doświadczeniem. Jestem przekonany, że wraz z jego obecnością na pokładzie ContentHouse jeszcze wzmocnimy nasz wizerunek wśród klientów i zrealizujemy wiele głośnych projektów utrwalających naszą pozycję na rynku agencji kreatywnych – ocenia Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse.

Ogromnie cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu i współpracy z renomowanymi specjalistami z zakresu marketingu treści. Dotychczasowe doświadczenia współpracy z agencją, jej realizacje, a przede wszystkim niezwykła otwartość kierownictwa i nieprzeciętnie przyjazna, rodzinna atmosfera w zespole – to wszystko sprawia, że jestem wyjątkowo podekscytowany stając się częścią ContentHouse – mówi Krzysztof Dąbrowa.