reklama
Obecna kampania „CRUSHymy na punkcie Krakersów Mini” skupia się na komunikacji skierowanej do młodych odbiorców z Generacji Z. W roli głównej występuje dwójka “influencerów”: KRUCHY & KRUSZYNA – są to Brand Heroes Krakersów Mini z edycji limitowanej (zdjęcie obok), którzy zostali powołani do życia wiosną (przy okazji launchu nowych smaków), a jesienią znów “wkraczają do akcji”.
– O ile Gen Z używa słowa CRUSH i odmienia je w języku polskim – np. “mieć crusha”, o tyle nie mamy odpowiednika dla “to crush on someone” – postanowiliśmy więc stworzyć go dla Krakersów Mini i bawić się grą słów! – komentuje Paweł Przybylski, senior creative planner Altavia Kamikaze + K2.
– Przy pomocy naszej dwójki “influencerów”, fanów produktu i innych twórców, będziemy szukać sposobów na wyrażanie tego jak bardzo kochamy chrupać limitowaną edycję Krakersów Mini, pomoże w tym między innymi stworzony dla akcji merch. Fanów czeka też niespodzianka muzyczna! – dodaje Jessica Paliwoda, social media executive agencji.
W merchu wypuszczonym przez chrupiących “influencerów” znajdziemy czapkę z krakersową naszywką, piny z KRUCHYM & KRUSZYNĄ, skarpetki nie do pary z bekonem, serem i jalapeño oraz brandowaną torbę. Publikują oni posty z rozmaitymi “impresjami” o tym względem czego CRUSHą (smak, chrupanie, kruchość, ostre nuty & tłuste bity etc.) i czym w ogóle jest CRUSHenie.
Osią całej akcji jest konkurs, rozpoczynający się pod koniec października i zaplanowany do 12 listopada. Zadanie konkursowe polega na zgłaszaniu (w komentarzach pod postem konkursowym) definicji do związku frazeologicznego: “CRUSHyć na punkcie Krakersów mini”.
Do wygrania w konkursie są słuchawki Apple AirPods Max, produkty z merchu KRUCHEGO & KRUSZYNY, oraz zestawy produktów Krakersów Mini z edycji limitowanej.
Agencja przygotowała także wsparcie digital konkursu. Do współpracy przy konkursie zapraszani są influencerzy działający na Instagramie i Tik Tok. Ich zadaniem jest przygotowanie kontentu związanego z CRUSHeniem oraz wspominanie o konkursie w swoich publikacjach.
Agencja Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z brandem Lajkonik od ubiegłego roku, po wygranym przetargu. Zakres współpracy obejmuje działania w mediach społecznościowych – w tym m.in. bieżącą komunikację na Facebooku i Instagramie (kreacja postów, obsługa profilu, media płatne) oraz organizację aktywacji na platformie TikTok.
Więcej na:
https://www.facebook.com/LajkonikPL https://www.instagram.com/lajkonikpl/
Altavia Kamikaze + K2 to organizacja powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Nowy podmiot łączy kompetencje Altavia Kamikaze – agencji kreatywnej i komunikacyjnej z technologicznym DNA, obecnej na rynku od 18 lat; z kompetencjami K2 Create – agencji kreatywnej z 26-letnią historią, prekursora branży digital w Polsce oraz K2 Precise – specjalizującą się w kampaniach mediowych, w tym performance, SEO, content i rozwiązaniach martech. Spółki funkcjonują pod wspólnym brandingiem.
Grupa Altavia to pierwsza niezależna globalna grupa specjalizująca się w usługach marketingowych dla retailerów. Założona w 1983 roku przez Raphaëla Palti, jej prezesa i dyrektora generalnego, Grupa oferuje rozwiązania w zakresie aktywizacji sprzedaży specjalnie dostosowanej do potrzeb branży retail. Obecna w 45 krajach na 4 kontynentach Grupa Altavia obsługuje ponad 500 marek i retailerów. W 2022 r. Altavia zatrudniała 2800 pracowników i osiągnęła obroty na poziomie 801 mln euro.