X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Mały Głód opanował polski YouTube

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Mały Głód opanował polski YouTube

reklama


Aż dwa z pięciu najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube w lutowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard należą do VMLY&R Poland i marki Danio.

Pierwsze miejsce w zestawieniu za luty zajęła reklama "Danio i władca głodowej krainy". W filmie możemy oglądać, jak król Głodowej Krainy, czyli oczywiście dobrze znany Mały Głód, zostaje pokonany przez niezwyciężony serek Danio.

Danio i władca głodowej krainy.

Czwarte miejsce to ponownie Mały Głód, tym razem w reklamie "Danio. Głód over". W tej kreacji żółty potworek trafia do gry przypominającej Super Mario Bros i po raz kolejny zostaje pokonany przez nieustraszony serek Danio.

Danio. Głód over.

Ranking liderów reklam YouTube – Polska: luty 2019 r.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez internautów. Ranking pięciu filmów ustalany jest w oparciu o algorytm, który uwzględnia parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz to, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.