X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Michał Banaszewski Effie Awards 2021

reklama


Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.

Komitet Organizacyjny Effie Awards jest ciałem decyzyjnym w kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych itp. na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Powoływany i wyłaniany jest co roku spośród dyrektorów zarządzających członków Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w drodze głosowania przez Komitet poprzedniej kadencji. Członkowie Komitetu nie mogą być w danym roku powołani do składu jury Effie Awards.

Kategorie Effie Awards 2021 otwierają się na nowe perspektywy

Tegoroczna edycja Effie Awards będzie inna od dotychczasowych odsłon konkursu. Na skutek pandemii marki m.in. przesunęły osie działań marketingowych w kierunku e-commerce i zintensyfikowały działania społeczno-biznesowe. Nowo przetarte szlaki marketingowe znajdą swoje odzwierciedlenie w kategoriach konkursowych. Zaszła bowiem istotna potrzeba przeformatowania niektórych z nich oraz utworzenia nowych.

Przed Komitetem niemałe wyzwanie odzwierciedlenia w konkursie Effie Awards trendów, których nie można już pomijać i zmian rynkowych, których tempo zdecydowanie przyspieszyło. W związku z tym w ramach wyodrębnionej grupy roboczej pracujemy nad przeformatowaniem kategorii konkursowych. Osobiście bardzo się cieszę, że – modyfikując jedną z nich – znaleźliśmy miejsce dla zyskującego na znaczeniu szeroko pojętego obszaru commerce. To jednak nie wszystko – pojawią się również nowe, naprawdę „młode” kategorie. Liczymy, że dzięki tym zmianom konkurs i marka Effie będą jeszcze mocniejsze.
Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland

Poznaj cały skład Komitetu Organizacyjnego Effie Awards >>
Michał Banaszewski od 15 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od niespełna dekady – z VMLY&R. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów. Obecnie również szef zespołu obsługi klienta, zarządzający 40-osobowym zespołem i relacją z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. W tym czasie agencja zanotowała historyczne sukcesy, w tym tytuły Agencji Roku: Effie, KTR, “Media Marketing Polska" oraz Cannes Lions. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: Danone, PepsiCo, T-Mobile, IKEA, Orange, Samsung, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagellońskiego. Członek jury Effie Awards 2018 (kategoria: launch/relaunch, long term).