reklama
Za nami gala finałowa XIII edycji projektu Superbrands Polska. W proces wyboru najbardziej prestiżowych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce zaangażowani są branżowi eksperci, którzy tworzą Radę Marek. W jej składzie zasiada Michał Wolniak, President & Head of Advisory w VMLY&R Poland.
W ramach Procesu Certyfikacji Superbrands, dzięki któremu wyłaniane są najsilniejsze marki w Polsce, przeprowadzane jest jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku (ponad 2000 marek konsumenckich i biznesowych, ponad 10 000 respondentów) pozwalające poznać i zrozumieć układ sił w poszczególnych branżach.
Obok konsumentów w proces oceny zaangażowanych jest również 50 ekspertów branżowych. W Radzie Marek zasiadają wyłącznie osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR, które są autorytetami od wizerunku marki.
W tym roku na marketingowym czerwonym dywanie znalazło się 30 laureatów tytułu Superbrands 2019: AMS, APART, Cisowianka, Continental, DPD, Factory, GASPOL, Huawei, Innogy, Jan Niezbędny, KappAhl, Lancerto, Legia, LEGO, Lewiatan, Loyd, Łomża, M1, Martini, Mokate, Muszynianka, Neinver, Newsweek, Onet, PKP Intercity, Princessa, Thermomix, Volkswagen, Wielkopolski, Wirtualna Polska.
Nagrodę honorową otrzymał Paweł Pawlikowski, reżyser i scenarzysta, zdobywca Oskara i nagrody BAFTA za film „Ida”, twórca „Zimnej wojny” – nagrodzonej Złotą Palmą w Cannes, nagrodą Europejskiej Akademii Filmowej i nominowanej do Oskara w trzech kategoriach.
Superbrands jest światową niezależną organizacją promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i opisywanie drogi do sukcesu najsilniejszych marek. Powstała w 1994 roku w Wielkiej Brytanii, a obecnie działa w ponad 80 krajach na całym świecie. W Polsce już ponad 13 lat wyróżnia najlepsze marki i wspiera ich dalszy rozwój.