reklama
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu od lat należy do czołówki największych mleczarni w Polsce, a „łowickie” to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na tym rynku. OSM w Łowiczu, której historia sięga początku XX wieku, jest laureatką licznych nagród i wyróżnień przyznawanych za jakość produktów. Posiada również wiele certyfikatów, dzięki którym może dystrybuować je do krajów Unii Europejskiej i poza nią. Misją firmy jest dostarczanie najlepszych, regionalnych wyrobów mleczarskich na rynek polski oraz rynki zagraniczne.
Naszym zadaniem było połączenie tradycji, z którą marka jest silnie utożsamiana,
z nowoczesnym brandingiem jej produktów. Głównym założeniem było stworzenie spójnego wizerunku w mediach społecznościowych, oddającego prawdziwy charakter OSM Łowicz. W ten sposób powstał kolorowy, energetyczny i pełen folkloru profil w bardzo współczesnym wydaniu – komentuje Paweł Karaś z Mint Media.
Agencja odpowiada za tworzenie autorskich, spójnych sesji zdjęciowych przedstawiających produkty mleczarskie OSM Łowicz, które utrzymane są w kolorystyce łowickich strojów regionalnych. Na Facebooku pojawiają się również treści i animacje, które mają angażować użytkowników – zachęcać ich do interakcji.
W komunikacji w social media położono szczególny nacisk na powrót do tradycji marki, zaprezentowanie naturalności produktów, ich pochodzenia oraz niezmiennie wysokiej jakości. Ten charakter marki oddają zarówno tworzone na potrzeby social media grafiki, jak
i towarzyszące im treści. Na zdjęcia profilowe na Facebooku oraz Instagramie powróciła obecna w logo OSM Łowicz – Łowiczanka.
OSM Łowicz – Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu od wielu lat należy do czołówki polskich mleczarni. Jest spadkobierczynią i kontynuatorką tradycji spółdzielczości mleczarskiej na Ziemi Łowickiej. OSM Łowicz posiada trzy zakłady na terenie Polski. Dzięki szerokiemu zapleczu produkcyjnemu Spółdzielnia może oferować szeroki wachlarz produktowy. Produkcja we wszystkich zakładach oparta jest na nowych osiągnięciach technologii i spełnia najwyższe normy jakości.
Mint Media to agencja interaktywna, działająca na rynku od 2009 r. Firma tworzy zintegrowane strategie marketingowe w mediach społecznościowych oraz kompleksowe realizacje w sferze digital. Jako jedna z pierwszych agencji w Polsce, zaoferowała pakiety mediowe opierające się na wykorzystaniu potencjału Facebooka oraz stworzyła dedykowane aplikacje w tym serwisie. W gronie klientów Mint Media znajdują się, m.in. Cukiernia Sowa, Perła, Multikino Polska, Develey, DHL Express, J.W. Construction, Maspex, Unilever czy Philips. Więcej informacji na www.mintmedia.pl