reklama
Trwająca dwa dni konferencja co roku przyciąga zarówno cenionych przez branżę marketerów, jak i fanów nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań. W poprzedniej edycji Łódź Jungle Web marketingową dżunglę przemierzyło aż 600 osób, partnerami imprezy było 20 różnych firm i instytucji, a prelekcje poprowadziło 30 ekspertów z branży.
Tegoroczna edycja zapowiada się równie obiecująco – odbędzie się 17 prelekcji oraz 3 panele dyskusyjne, a uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w czterech certyfikowanych warsztatach. Całość imprezy podzielono na 7 gęstych bloków tematycznych obejmujących: wideo marketing, social media, trendy, współpracę z influencerami, design, technologie i start-upy oraz zjawisko hejtu w sieci.
To już kolejna edycja imprezy, w której wezmą udział specjaliści z OSOM STUDIO. Łukasz Kaczmarek, Partner w agencji, poprowadzi prelekcję na temat podstaw budowania marki osobistej w sieci pod kątem wizerunku zawodowego. Słuchacze dowiedzą się, jak prowadzić komunikację w profesjonalny sposób i jakich błędów unikać. Angelika Żyżniewska, Marketing Specialist w OSOM STUDIO, poprowadzi z kolei warsztaty z zakresu optymalizacji reklam na Facebooku oraz Instagramie. Uczestnicy warsztatu poznają 10 kroków, które pomogą im w podniesieniu efektywności prowadzonych kampanii.
OSOM STUDIO związane jest z konferencją od 2015 roku, kiedy to agencja została Partnerem Kreatywnym wydarzenia. Zespół stworzył identyfikację wizualną dla Jungle Web, a także wspierał konferencję w obszarze IT.
Konferencja Jungle Web odbędzie się w dniach 6–7 kwietnia na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.