reklama
OSOM STUDIO wydało darmowy przewodnik po Facebook & Instagram Ads
Agencja Interaktywna OSOM STUDIO wydała darmowy “Miniprzewodnik po Facebook & Instagram Ads”. Publikację można już pobrać na stronie internetowej agencji.
Facebook to nie tylko jeden z największych serwisów społecznościowych na świecie, ale też druga – zaraz po Google – największa internetowa sieć reklamowa. To, co wyróżnia reklamy na Facebooku to przede wszystkim możliwość bardzo precyzyjnego, wąskiego targetowania, dowolność jeśli chodzi o sposób rozliczania reklam oraz bardzo szeroki wybór samych formatów reklamowych. Odpowiednie dopasowanie kreacji do celu reklamodawcy pomaga w realizacji strategicznych założeń i jednocześnie wpływa na optymalizację kosztów kampanii.
Aby pomóc w lepszym poznaniu możliwości reklamowych Facebooka, w planowaniu skuteczniejszych kampanii reklamowych, specjaliści z OSOM STUDIO postanowili wydać “Miniprzewodnik po Facebook & Instagram Ads”. Na 40 stronach zamieszczono spis wszystkich dostępnych obecnie na Facebooku formatów reklamowych, a także opisy poszczególnych z nich. Materiały wzbogacono również o praktyczne porady sformułowane na bazie doświadczeń marketerów agencji oraz liczne grafiki ilustrujące przykłady dobrych praktyk. A wszystko to w jednym podręcznym i przejrzystym dokumencie.
Lektura przewodnika poszerzy więc zarówno teoretyczną wiedzę na temat Facebook & Instagram Ads, a także pozytywnie wpłynie na praktyczne umiejętności czytających. Nawet jeśli osoba czytająca przewodnik nie myśli o samodzielnym prowadzeniu działań reklamowych, to zyska wiedzę, która pozwoli na stawianie podwykonawcom konkretnych wymagań co do kształtu kampanii i będzie mogła świadomie uczestniczyć w procesie jej planowania.
OSOM STUDIO posiada kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych platform (m. in. Google AdWords, Bing Ads, Facebook/Instagram Ads), a w ostatnim czasie agencja poszerzyła swoją ofertę o szkolenia w tym zakresie. Nowe wydawnictwo OSOM STUDIO jest więc zbiorem sprawdzonych praktyk, które poprawnie wdrożone mogą pomóc marektrom w tworzeniu skuteczniejszych kampanii.
“Miniprzewodnik po Facebook & Instagram Ads” można pobrać pod linkiem: https://goo.gl/sZLhZX
To już kolejna publikacji agencji – w marcu OSOM STUDIO wydało e-booka o Instagramie, a w zeszłym roku – przewodnik dla branży prawniczej.