X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

"Ostatni Twój Weekend" na dwóch shortlistach Cannes Lions 2019

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

"Ostatni Twój Weekend" na dwóch shortlistach Cannes Lions 2019

reklama

„Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został nominowany w kategoriach Titanium i Glass na Cannes Lions International Festival of Creativity.

Jako jedyny projekt z Polski „Ostatni Twój Weekend" trafił na dwie shortlisty – w kategoriach Titanium Lions i Glass: the Lions for Change. „Ostatni Twój Weekend" to pierwsza w historii konkursu akcja marketingowa z Polski, która jest nominowana w kategorii Glass: the Lions for Change.

Titanium Lions nagradza przełomowe, nowatorskie, skłaniające do myślenia i reprezentujące całkowicie nowy punkt widzenia projekty, które wyznaczają nowe kierunki w branży.

Poznaj wszystkich nominowanych w tej kategorii >>

Z kolei Glass: the Lions for Change wyróżnia działania na rzecz równości płci, w tym przeciwdziałania dyskryminacji i łamania stereotypów postrzegania płci.

Oto wszystkie nominacje w ramach tej kategorii >>

Twój Weekend | The Last Ever Issue

Poznaj szczegóły projektu >>

Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2019 roku. Wyniki międzynarodowego konkursu Cannes Lions 2019 zostaną ogłoszone 21 czerwca podczas gali finałowej.