reklama
"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został nominowany w kategoriach Titanium i Glass na Cannes Lions International Festival of Creativity.
Jako jedyny projekt z Polski "Ostatni Twój Weekend" trafił na dwie shortlisty – w kategoriach Titanium Lions i Glass: the Lions for Change. "Ostatni Twój Weekend" to pierwsza w historii konkursu akcja marketingowa z Polski, która jest nominowana w kategorii Glass: the Lions for Change.
Titanium Lions nagradza przełomowe, nowatorskie, skłaniające do myślenia i reprezentujące całkowicie nowy punkt widzenia projekty, które wyznaczają nowe kierunki w branży.
Poznaj wszystkich nominowanych w tej kategorii >>
Z kolei Glass: the Lions for Change wyróżnia działania na rzecz równości płci, w tym przeciwdziałania dyskryminacji i łamania stereotypów postrzegania płci.
Oto wszystkie nominacje w ramach tej kategorii >>
Twój Weekend | The Last Ever Issue
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 17-21 czerwca 2019 roku. Wyniki międzynarodowego konkursu Cannes Lions 2019 zostaną ogłoszone 21 czerwca podczas gali finałowej.