"Ostatni Twój Weekend" w gronie zwycięzców Adweek's 2019 Media Plan of the Year
reklama
"Ostatni Twój Weekend" znalazł się w tegorocznym zestawieniu Adweek’s 2019 Media Plan of the Year. Wielokrotnie nagradzany projekt, realizowany z domem mediowym Wavemaker oraz domem produkcyjny Papaya Films, dla Gazeta.pl, Mastercard oraz BNP Paribas został doceniony w kategorii International campaign (less than $1 million).
Agencje udowodniły, że jeśli chodzi o kupowanie mediów, nie jest istotna ilość kanałów, ale ich prawidłowe wykorzystanie w kampanii. – Adweek
Od ponad 20 lat Adweek honoruje najbardziej dynamiczne media plany z całego świata oraz zespoły mediowe, które są integralną, ale często pomijaną częścią świata reklamowego. W 2019 roku agencje i klienci mogli zgłaszać projekty w 28 kategoriach. Prace oceniane były przez niezależny zespół jurorów w oparciu o kreatywność i skuteczność media planu w realizacji celów klienta.
Istnieją takie idee i pomysły, które kupujesz od razu, bo widzisz ich potencjał. Wszyscy partnerzy zaangażowani w ten projekt pracowali pod presją napiętego harmonogramu, tak, aby premierą kampanii był Międzynarodowy Dzień Kobiet. Przyświecał nam jeden cel, bo rozumieliśmy, że ten projekt jest przełomowy dla wszystkich kobiet w Polsce. – Paweł Gala, CEO Wavemaker Poland