X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

“Ostatni Twój Weekend” zdobywa trzy brązowe lwy dla VMLY&R Poland

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

“Ostatni Twój Weekend” zdobywa trzy brązowe lwy dla VMLY&R Poland

reklama

„Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył trzy Brązowe Lwy w kategoriach Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation na Cannes Lions International Festival of Creativity.

Print & Publishing nagradza prace wykazująca się pomysłowością i znakomitym kunsztem w mediach drukowanych. „Ostatni Twój Weekend" został wyróżniony w kategorii Commercial Publications, sekcja Publications.

Poznaj wszystkich zwycięzców tej kategorii >>

W kategorii Media poszukiwane są kampanie, które w przełomowy sposób wykorzystują kanały komunikacji do osiągnięcia wymiernych wyników. „Ostatni Twój Weekend" został wyróżniony w kategorii Use of Print / Outdoor, sekcja Channels.

Poznaj wszystkich zwycięzców tej kategorii >>

W kategorii Brand Experience & Activation wyróżniane są kampanie wszechstronnie budujące marki poprzez projektowanie doświadczeń i 360-stopniowe angażowania klientów. „Ostatni Twój Weekend" został wyróżniony w kategorii Corporate Social Responsibility (CSR) / Corporate Image, sekcja Brand Experience & Activation: Sectors.

Poznaj wszystkich zwycięzców tej kategorii >>

Poznaj szczegóły projektu: