X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Szach-MAUT! ASAP&ASAP dla IVECO w nietypowej kampanii promocyjnej

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Iveco

reklama


Agencja ASAP&ASAP przygotowała koncepcję kreatywną wraz z autorskim Key Visualem. Idea przewodnia kampanii kreatywnie wykorzystuje słowo “MAUT”, czym nawiązuje do niemieckiej opłaty drogowej MAUT, która jest kluczowym elementem w łańcuchu transportowym dla polskich przedsiębiorstw. IVECO Poland stworzyło ofertę na zakup nowych pojazdów IVECO S-Way z Bonusem MAUT, czyli wsparciem finansowym w wysokości określonej w warunkach promocji.

Akcja ma charakter wsparcia launchu nowej generacji IVECO S-Way i jego sprzedaży oraz komunikuje ograniczoną czasowo ofertę wsparcia finansowego przy zakupie modelu S-Way.

Kierowana jest do kilku grup docelowych: właścicieli firm transportowych, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

Jej głównym celem jest wsparcie sprzedaży modelu IVECO S-Way, którego nowa generacja jest już dostępna w sprzedaży w Polsce (oficjalna premiera miała miejsce w Barcelonie w listopadzie).

Kampania prowadzona jest w kanale digital oraz uzupełniająco w prasie. Media wykorzystywane w kampanii digital to: Google Search, Social Media (Facebook, LinkedIn), a także działania digital display oraz emailingi.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada agencja Wavemaker Poland.

ASAP&ASAP współpracuje z IVECO od grudnia 2022 r., na zasadach projektowych. Ostatnio – w 4 kwartale 2023 r. – przygotowała m.in. big idea i KV na potrzeby kampanii “Kapitalnie mieć taki wybór”, która komunikowała promocyjne opcje finansowania dla zakupu samochodów dostawczych z linii IVECO Daily.

ASAP&ASAP (https://asapasap.pl/) jest agencją strategiczno-kreatywną działającą od 2013 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. marki: Hortex, Emolium, Frontline, Iveco, IWOSTIN, Lagardere Travel Retail, Loxon, Nest Bank, Roche Diabetes Care.

ASAP&ASAP specjalizuje się w projektach łączących kanały ATL i BTL z kanałem digital. Tworzy strategie pozycjonowania marek, strategie komunikacji oraz działania kampanijne, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki kanałów: You Tube, Facebook, Instagram, TikTok. Agencja jest również wyspecjalizowana w kreowaniu i efektywnym wykorzystaniu treści wideo w kampaniach zasięgowych.