reklama
Celem obecnych działań, prowadzonych pod hasłem „Testerzy Smaku” jest aktywizacja osób, które już korzystają z przepisów na stronie „Akademii Smaku” oraz zachęcenie nowych, które jeszcze do tej pory tego nie robiły.
Konkursowi towarzyszy kampania w SoMe.
Do zadań agencji Insignia należało m.in. opracowanie koncepcji konkursu wraz z materiałami projektowymi i copywriterskimi oraz projekt i kodowanie landing page konkursu. Agencja jest też odpowiedzialna za całościową obsługę i moderację konkursu, opracowanie regulaminu, weryfikację zgłoszeń, kontakt z uczestnikami i laureatami oraz wysyłkę nagród itp.
Działania mają na celu zwiększenie aktywności użytkowników na stronie Akademii Smaku, w postaci komentarzy, zdjęć oraz ocen przepisów
Konkurs jest wspierany działaniami w SoMe, zarówno organicznymi, jak i z zakresu paid media.
Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. współpracuje z Insignią już od kilkunastu lat, agencja jest pomysłodawcą serwisu Akademia Smaku i prowadzi go już od ponad 10 lat. Na początku bieżącego roku wdrożona została nowa wersja serwisu.
Więcej na: https://akademiasmaku.pl/testerzysmaku
Insignia istnieje już 25 lat. Jako agencja reklamowa z silnym DNA digitalowym zajmuje się komunikacją marketingową od strategii, przez kreację, SoMe czy Influencer Marketing, aż po zakup mediów. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Bosch, Siemens, Pekao SA, Kamis, Mars, Bakalland, Bielmar, Cukier Królewski, Bebilon, tołpa, Tauron, Unimil, Corny, Teekanne, Delecta.