X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R agencją reklamową roku KTR 2019

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama

6 mieczy dla "Ostatniego Twojego Weekendu", 4 miecze dla "Projekt Tymczasem", 1 miecz dla "Ostatniej Kolekcji" i tytuł agencji reklamowej roku zdobyło VMLY&R Poland w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.

7 czerwca, podczas gali konkursu KTR w Teatrze Polskim w Warszawie, wręczono nagrody twórcom za ich kreatywność i najlepsze pomysły. Łącznie 25 złotych nagród, 60 srebrnych i 85 brązowych.

Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Agencją Roku zostało VMLY&R Poland. Reklamodawcą roku ogłoszono Ben&Jerry’s, a Papaya Films otrzymało tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Platige Image – Studia Posprodukcyjnego Roku. Od tego roku KTR przyznaje również nagrodę Studia Projektowego Roku, która otrzymało Muzk Management.

Agencja VMLY&R Poland zdobyła następujące nagrody:


  • Złoto / Kategoria Communication – społeczne / Print & Publishing – Press: VMLY&R / Papaya Films / Wavemaker / Sukces Pisany Szminką / Facebook | Ostatni Twój Weekend | Gazeta.pl i partnerzy: Mastercard / BNP Paribas Bank Polska


  • Złoto / PR – Corporate & CSR: VMLY&R / Papaya Films / Wavemaker / Sukces Pisany Szminką / Facebook | Ostatni Twój Weekend | Gazeta.pl i partnerzy: Mastercard / BNP Paribas Bank Polska


  • Srebro / Kategoria Communication – społeczne / Integrated Campaigns – Big Idea Campaigns: VMLY&R / Papaya Films / Wavemaker / Sukces Pisany Szminką / Facebook | Ostatni Twój Weekend | Gazeta.pl i partnerzy: Mastercard / BNP Paribas Bank Polska


  • Brąz / Kategoria Communication – społeczne / Print & Publishing – Use of Print: VMLY&R / Papaya Films / Wavemaker / Sukces Pisany Szminką / Facebook | Ostatni Twój Weekend | Gazeta.pl i partnerzy: Mastercard / BNP Paribas Bank Polska


  • Brąz / Kategoria Communication – społeczne / PR – Product & Brand: VMLY&R / Papaya Films / Wavemaker / Sukces Pisany Szminką / Facebook | Ostatni Twój Weekend | Gazeta.pl i partnerzy: Mastercard / BNP Paribas Bank Polska


  • Brąz / Kategoria Communication – społeczne / Innovation – In Communication: VMLY&R / Papaya Films / Wavemaker / Sukces Pisany Szminką / Facebook | Ostatni Twój Weekend | Gazeta.pl i partnerzy: Mastercard / BNP Paribas Bank Polska


  • Srebro / Kategoria Craft Audio/Video – Costume Design: VMLY&R / LIVE / Papaya Films | Sokół – „Chcemy Być Wyżej” | EB | Piwo EB


  • Brąz / Kategoria Craft Audio/Video – Casting: VMLY&R / LIVE / Papaya Films | Sokół – „Chcemy Być Wyżej” | EB | Piwo EB

  • Brąz / Kategoria Communication / Branded Entertainment – Shows: VMLY&R / LIVE | Tymczasem w teatrze | EB | Piwo EB

  • Brąz / Kategoria Communication / Branded Entertainment – Partnership with a Talent: VMLY&R / LIVE | Projekt Tymczasem | EB | Piwo EB

  • Srebro / Kategoria Communication / Online – Use of Online: VMLY&R / Makata | Ostatnia kolekcja | Showmax | Serial „Opowieść Podręcznej”




Wszystkie zgłoszone projekty (1260) oceniało 80-osobowe jury pod przewodnictwem Bjorna Stahla, Executive Creative Director / Chief Creative Officer z INGO Stockholm.