X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R mówi: Wyśpij się z IKEA i wraz z marką zachęca do odnalezienia #worklifesleepbalance

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


W cyklu \"Wyśpij się z IKEA\" pracownicy i eksperci IKEA wraz z agencją podkreślają wagę dobrego snu oraz prezentują serię porad, dzięki którym klienci będą mogli doświadczyć mistrzowskiego spania, a co za tym idzie – osiągną upragnioną równowagę każdego dnia.

Jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz

Sen to elementarna potrzeba każdego człowieka, mająca wpływ na jakość i długość naszego życia. Warto więc zadbać o każdy element wyposażenia łóżka tak, aby spać jak najlepiej. Mimo tego, poczucie niewyspania zna niemal każdy z nas. Co robić, na co zwracać uwagę, a czego unikać? Na te i wiele innych pytań odpowiadają eksperci z dziedziny fizjoterapii we współpracy z IKEA w cyklu \"Poradnik dobrego snu\".

Na dobranoc i dzień dobry

W łóżku z IKEA

Klienci IKEA mogą obcować z marką w sypialni nie tylko za sprawą produktów tekstylnych czy mebli. Jednym z touchpointów kampanii są dedykowane playlisty w serwisie streamingowym Spotify.
A dla wzrokowców – podstrona w serwisie IKEA, obfita w treści o śnie. Uspokajamy – przygotowane zostały tak, aby usypiały wieczorami, nie w trakcie czytania.
Za koncept kreatywny, strategię, produkcję spotów wideo, działania w mediach społecznościowych i Internecie, a także stworzenie pierwszego kanału marki oraz dedykowanej kampanii na Spotify odpowiada agencja VMLY&R.
Kampania wystartowała we wrześniu i potrwa do końca 2020 roku.