X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R Poland w rankingu agencji reklamowych "D&AD Annual 2020"

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R Poland w rankingu agencji reklamowych "D&AD Annual 2020"

reklama


Organizatorzy D&AD – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie – opublikowali “D&AD Annual 2020". Coroczny raport prezentuje największe osiągnięcia kreacji reklamowej. W rankingu agencji reklamowych wśród 194 podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland.

“D&AD Annual 2020" to bogaty zbiór kreatywnych projektów i kampanii z całego świata, strategicznych insightów, które za nimi stoją oraz dyskusji jury nagradzającego co roku ołówkami najlepsze kampanie. Całość zebrana w formie otwartej i dostępnej dla każdego platformy online.

Rankingi

58. wydanie “D&AD Annual 2020" zawiera szereg rankingów. W zestawieniu agencji reklamowych wśród 194 sklasyfikowanych podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland. W rankingu sieci reklamowych, VMLY&R znalazła się na 23 pozycji. Również na 23 miejscu znajduje się Polska w rankingu krajów.
Poznaj szczegóły wszystkich rankingów >>

D&AD Awards

D&AD Awards to konkurs organizowany przez brytyjską organizację D&AD i Advertising Week, nagradzający doskonałość w designie i reklamie statuetkami w kształcie charakterystycznych ołówków.
Od 1962 roku nagrodami D&AD wyróżniane są projekty, które genialne idee łączą z perfekcyjnym rzemiosłem i prezentują doskonałość kreatywną na najwyższym poziomie.
W 2020 roku „Ostatni Twój Weekend” otrzymał dwa ołówki D&AD w kategoriach: Media (Use of Press & Outdoor) – Yellow Pencil oraz Integrated (Earned Media) – Wood Pencil. To drugi raz w historii polskiej reklamy, kiedy polska agencja zostaje wyróżniona Żółtym Ołówkiem.
To nie tylko silna idea, ale skuteczne działanie za nią stojące. To przykład tego, jak mając problem, nie tylko o nim rozmawiać, ale przede wszystkim stawić mu czoła i przeciwdziałać. Kupienie gazety tylko po to, by ją po prostu raz na zawsze zniszczyć i tym samym zwrócić uwagę na sprawę, jest po prostu genialne. – Savita Iyer, VP – Strategy, Lowe Lintas
W 2019 roku „Ostatni Twój Weekend” otrzymał nagrodę w D&AD Impact.