X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji

reklama


„Wkręć się w filmy z Lay’s\" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.

Idea kreatywna kampanii bazuje na obserwacji, iż chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas seansów filmowych. Ich chrupanie powoduje, że oglądanie filmów w sali kinowej czy domowym zaciszu, wciąga bez reszty, wzmacnia przeżywanie fabuły oraz potęguje wrażenia. Dlatego właśnie najnowszą kampanią „Wkręć się w filmy z Lay’s”, marka zachęca do wspólnego oglądania filmów na dużym i małym ekranie, bo filmy smakują lepiej z Lay’s.





Niestandardowe pomysły zaproponowane przez agencję wraz z pasją i zaangażowaniem zespołów Lay’s i VMLY&R Poland przyczyniły się do powstania silnej kampanii, którą rozpoczynamy nasze działania w pierwszy kwartale tego roku. Koordynacja projektu przebiegła sprawnie, w założonym budżecie i na czas.


Veronika Gordok, Senior Marketing Manager, Lay’s EER







Reżyserem spotu był Guy J. Bolandi, a zdjęcia nakręcone zostały w Belgradzie.






Największym wyzwaniem w pracy nad kampanią było pogodzenie różnorodności kulturowej 33 krajów regionu w taki sposób, aby komunikat był nie tylko ekscytujący i zrozumiały dla wszystkich odbiorców, ale również brał pod uwagę unikatowe w skali lokalnej zwyczaje, stereotypy i postrzeganie świata, nierzadko wzajemnie sprzeczne na poziomie regionalnym.


Adam Augustynowicz, Senior Account Manager, VMLY&R Poland





Ideę komunikacyjną oraz działania ATL i digital przygotowała agencja VMLY&R Poland. Komunikacja w 33 krajach EER swoim zasięgiem obejmie TV, OOH, materiały POS, kino, digital, w tym display, programmatic oraz social media.