Creative Network of the Year 2020
reklama
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn “Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł “Best of the Best: Creative Network”.
W uzasadnieniu redakcji czytamy m.in.:
W 2020 roku do agencji dołączyło prawie 5 tys. nowych pracowników, a globalne zatrudnienie sięgnęło poziomu niemal 12 tys. specjalistów w 85 lokalizacjach na całym świecie. VMLY&R zdobył również nowych kluczowych klientów, skupił się na rozwoju talentów oraz poszerzaniu zasięgu geograficznego i portfolio oferowanych usług poprzez szereg inicjatyw. Wśród nich było m.in. powołanie VMLY&Rx zajmującej się globalnie obsługą firm farmaceutycznych, które badają i opracowują przełomowe terapie. Firma skupiła się również na swoim pozycjonowaniu „Creating Connected Brands”, opierając swoją wyróżnialność na zintegrowaniu rozwiązań technologicznych z bardzo silnymi kompetencjami kreatywnymi zanurzonymi w kulturze, w celu zwiększania wartości dla swoich partnerów-klientów.
Nagrody przyznawane przez “Campaign" są wyrazem uznania dla kreatywnych, strategicznych i biznesowych dokonań lokalnych, regionalnych i globalnych agencji kreatywnych, mediowych czy komunikacyjnych działających w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji.