X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

V&P Agencja Marketingu Konwersji 360° ponownie z marką Hochland

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

loteria Hochland

reklama


Marka Hochland jest obecna na polskim rynku już 25 lat. Przez te lata Polacy pokochali smak naszych serów, a my zrealizowaliśmy wiele kampanii reklamowych. Jedną z najbardziej lubianych i pamiętanych kampanii była seria pt. „Szkolni przyjaciele”. W ramach obchodów 25-lecia postanowiliśmy zorganizować dla naszych konsumentów urodzinową loterię i w komunikacji marketingowej nawiązać do „Szkolnych przyjaciół”. Organizację loterii „To jest pyszne od 25 lat” powierzyliśmy V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°, z którą współpracowaliśmy w ubiegłym roku przy organizacji loterii „Odkryj Bogactwo Natury”. Byliśmy zadowoleni z efektów tej współpracy, stąd nasza decyzja o kolejnym wspólnym projekcie – mówi Radosław Jurkowski Senior Brand Manager w Hochland.

Początek przyjaźni

Spotykające się przy parkowej ławeczce dzieci, które wymieniały się pysznymi kanapkami, na długie lata zapadły Polakom w pamięć. Główni bohaterowie poznali się podczas castingu do reklamy „Szkolnych Przyjaciół”. To oni odgrywali scenkę dzielenia się kanapkami, jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich reklam.

Minęło wiele lat, a filmowa przyjaźń aktorów, których połączyła reklama serów Hochland przetrwała. I trwa do dziś. Teraz ponownie spotkali się na planie.

W komunikacji sięgnęliśmy do klasycznej serii reklam serów Hochland sprzed lat, czyli do „Szkolnych Przyjaciół” – uroczej dwójki dzieciaków przeżywających kolejne, zabawne przygody na parkowej ławce. Dziś, w nowej odsłonie kampanii, szkolni przyjaciele są już dorośli, po drodze przyjaźń przerodziła się w reklamie w miłość, a ta w małżeństwo. Po kilkunastu latach mają już własne dzieci i przekazują im symboliczny gest dzielenia się pysznymi kanapkami z serem Hochland, który połączył ich przed laty – mówi Marek Szpak, creative team head agencji V&P.

Reklama jest zaproszeniem do udziału w ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która ruszyła 19 lutego i potrwa do połowy kwietnia 2019 r. Na jej uczestników czekają liczne nagrody w tym 5 Jeepów®Renegade oraz codzienne 25 x 100 zł. Wystarczy kupić produkt marki z kodem i  zarejestrować go na stronie loterii. Losowanie nagród głównych zaplanowane jest na 7 maja 2019 r.