X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Czy twój biznes potrafi dogodzić millenialsom?

77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie. Współczesny konsument potrzebuje szybkich usług, sprawnej obsługi, ale oczekują też wysokiego poziomu ‘customer experience’. 42 proc. millenialsów pogłębiło relacje z firmami, ponieważ postrzegają ich produkty lub usługi jako mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i/lub środowisko.

Co napędza rynek wart 50 miliardów USD?

Globalny rynek gier losowych i rozrywki online jest wart 50 miliardów USD . Hazard online wszedł do mainstreamu – granie odpowiada za 11 proc. całego ruchu w internecie. Rozwój napędzają oczekiwania konsumentów, nowe technologie i rosnąca potrzeba bezpieczeństwa. Zmiany prawne w poszczególnych krajach mają dostosować legislację do nowych wyzwań.

Dane osobowe na celowniku Pięć porad, jak uniknąć grzywny za nieprzestrzeganie RODO

123 miliony dolarów – tyle wynosi proponowana wysokość grzywny, którą brytyjski odpowiednik Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) ma zamiar nałożyć na amerykańską sieć hoteli Marriott za wyciek danych około 339 milionów gości z całego świata. Na co uważać w codziennych działaniach, aby nie narazić się Urzędowi Ochrony Danych Osobowych i uniknąć wysokiej kary pieniężnej?

Młodzi na wakacjach dzielą się płatnościami, zdjęciami i… danymi

• Dwie trzecie Millennialsów na całym świecie przyznaje, że kierunek kolejnego wyjazdu wybierają zainspirowane postami w mediach społecznościowych[1].
• Co czwarta osoba w wieku 18-35 lat korzysta z szybkich przelewów online do rodziny i przyjaciół, aby pokryć wakacyjne wydatki[2].
• 50 proc. konsumentów wskazuje nadużycia finansowe jako największą przeszkodę w korzystaniu z nowych metod płatności, a 48 proc. wyraziło obawy związane z wykorzystaniem ich danych[3].