Jak wypadamy na tle świata w znajomości języka angielskiego?
EF Education First prezentuje swój coroczny raport
EF Education First prezentuje swój coroczny raport
Zdjęcia do filmu „Akademia Pana Kleksa” zostały zakończone! Oficjalnym partnerem filmu jest Grupa LEGO®. W uwspółcześnionej wersji Pana Kleksa główną rolę gra Antonina Litwiniak, tytułowa Ada błyskotliwa i świetnie zorganizowana dwunastolatka, pasjonatka klocków LEGO.
Rower myjemy karcherem, chodzimy w adidasach, chętnie popijamy z termosu, a do mieszkania zamawiamy batmaida… I może nawet nie wiemy, jak wiele codziennych, pospolitych słów pochodzi od marek i nazw firm – a co więcej, nowe takie przypadki wciąż się rodzą dookoła.
W trakcie ostatniego roku prawie 80 proc. Polaków wsparło finansowo akcje charytatywne oraz organizacje pozarządowe, z czego większość pomogła uchodźcom z Ukrainy i organizacjom działającym na ich rzecz – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PayPal .
Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce
Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz precyzyjniejsze narzędzia marketingowe. Dotyczy to również platform społecznościowych, które pełnią ważną funkcję w ścieżkach zakupowych e-klientów.
NFON wraz ze swoim rozwojem w Europie i Polsce przeprowadza rebranding marki. Poza zmianami związanymi z identyfikacją wizualną firma może pochwalić się także nową stroną internetową i poszerzaniem swojej oferty (m.in. o Cloudya Meet & Share oraz Contact Center Hub).
· Jak wynika z raportu Activy, na początku 2022 roku już 35% zatrudnionych Polaków pracowało zdalnie lub hybrydowo. Model pracy w wielu firmach uległ zmianie, a home office stało się głównym biurem dla tysięcy pracowników
Badania pokazują, że chociaż 90% globalnych liderów IT uznaje zrównoważony rozwój za priorytet, tylko 67% z nich stawia sobie konkretne cele biznesowe w tym zakresie
20.01.2022 – Zonda, jedna z największych europejskich giełd walut cyfrowych z ponad milionem aktywnych użytkowników, ogłosiła dziś, że stała się pierwszą europejską giełdą kryptowalut, która otrzymała licencję na działanie w Kanadzie. Wejście giełdy kryptowalut na nowy kontynent to naturalny krok, wynikający z realizacji strategii globalnej ekspansji.
Prawie 90 proc. polskich internautów słyszało o kryptowalutach, ale 75 proc. spośród nich deklaruje niski lub nawet bardzo niski poziom wiedzy – ten drugi ogranicza się jedynie do świadomości istnienia cyfrowego świata.