Zdjęcia do filmu „Akademia Pana Kleksa” zostały zakończone! Oficjalnym partnerem filmu jest Grupa LEGO®. W uwspółcześnionej wersji Pana Kleksa główną rolę gra Antonina Litwiniak, tytułowa Ada błyskotliwa i świetnie zorganizowana dwunastolatka, pasjonatka klocków LEGO.
Rower myjemy karcherem, chodzimy w adidasach, chętnie popijamy z termosu, a do mieszkania zamawiamy batmaida… I może nawet nie wiemy, jak wiele codziennych, pospolitych słów pochodzi od marek i nazw firm – a co więcej, nowe takie przypadki wciąż się rodzą dookoła.
W trakcie ostatniego roku prawie 80 proc. Polaków wsparło finansowo akcje charytatywne oraz organizacje pozarządowe, z czego większość pomogła uchodźcom z Ukrainy i organizacjom działającym na ich rzecz – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PayPal .
Nowa funkcja Instagrama rozwinie social commerce
Dynamiczny wzrost popularności zakupów online w ciągu ostatnich dwóch lat przełożył się na rozwój technologii wspierających tę branżę, od nowych metod płatności po coraz precyzyjniejsze narzędzia marketingowe. Dotyczy to również platform społecznościowych, które pełnią ważną funkcję w ścieżkach zakupowych e-klientów.
NFON wraz ze swoim rozwojem w Europie i Polsce przeprowadza rebranding marki. Poza zmianami związanymi z identyfikacją wizualną firma może pochwalić się także nową stroną internetową i poszerzaniem swojej oferty (m.in. o Cloudya Meet & Share oraz Contact Center Hub).
· Jak wynika z raportu Activy, na początku 2022 roku już 35% zatrudnionych Polaków pracowało zdalnie lub hybrydowo. Model pracy w wielu firmach uległ zmianie, a home office stało się głównym biurem dla tysięcy pracowników
Badania pokazują, że chociaż 90% globalnych liderów IT uznaje zrównoważony rozwój za priorytet, tylko 67% z nich stawia sobie konkretne cele biznesowe w tym zakresie
20.01.2022 – Zonda, jedna z największych europejskich giełd walut cyfrowych z ponad milionem aktywnych użytkowników, ogłosiła dziś, że stała się pierwszą europejską giełdą kryptowalut, która otrzymała licencję na działanie w Kanadzie. Wejście giełdy kryptowalut na nowy kontynent to naturalny krok, wynikający z realizacji strategii globalnej ekspansji.
Prawie 90 proc. polskich internautów słyszało o kryptowalutach, ale 75 proc. spośród nich deklaruje niski lub nawet bardzo niski poziom wiedzy – ten drugi ogranicza się jedynie do świadomości istnienia cyfrowego świata.
● Zonda, globalna giełda kryptowalutowa, opublikowała raport, w którym podsumowuje wydarzenia z 2021 roku w branży oraz kamienie milowe w rozwoju platformy, a także prezentuje prognozy na nadchodzące 12 miesięcy.