X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Internet Rzeczy, AI, aplikacje dla nadawców i adresatów

Mimo globalnej pandemii i utrudnień w łańcuchach dostaw, międzynarodowe przesyłki wysyłane z DHL Express wciąż trafiają do przedsiębiorców, szpitali i konsumentów na terenie 220 krajów i terytoriów. Pomagają im w tym między innymi technologie, które optymalizują procesy sortowania czy doręczania.

2020 decydującym rokiem dla automatyzacji

• McKinsey Global Survey podaje, że wszystkie branże wdrażają lub planują wdrożyć technologie automatyzacji.
• W 57 proc. organizacji automatyzacja procesów jest rozpoczęta w przynajmniej jednej jednostce biznesowej lub obszarze działalności .
• Automatyzacja może zwiększyć tempo globalnego wzrostu produktywności na poziomie od 0,8 do nawet 1,4 proc.

Jak przyspieszyć transformację cyfrową w Europie?

• W Europie tylko ok. 5 proc. producentów z sukcesem wdraża cyfrowe rozwiązania.
• W Azji i Pacyfiku aż 19 proc.
• Europa potrzebuje silnej i proaktywnej polityki gospodarczej.
• Transformacja cyfrowa może być szybsza.
• O przyszłości europejskiego przemysłu i energetyki dyskutowali eksperci z całej Europy podczas 12. Forum Gospodarczego Time w Warszawie.

Internet na krawędzi. W 2020 roku czeka nas rewolucja w przetwarzaniu danych

Oto technologia, która dopiero wkracza na główną scenę, ale już za chwilę odegra na niej główną rolę. Staje się najmocniej dyskutowanym tematem w korporacyjnym świecie IT. To ona umożliwi rozwój najważniejszych trendów dekady, takich jak sieć 5G, Internet Rzeczy czy autonomiczne pojazdy. Zmieni praktycznie każdy sektor gospodarki, a do 2028 roku rynek związanej z nią infrastruktury będzie wart ponad 700 mld dolarów . Wszystkie światła na… edge computing.

Czy twój biznes potrafi dogodzić millenialsom?

77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie. Współczesny konsument potrzebuje szybkich usług, sprawnej obsługi, ale oczekują też wysokiego poziomu ‘customer experience’. 42 proc. millenialsów pogłębiło relacje z firmami, ponieważ postrzegają ich produkty lub usługi jako mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i/lub środowisko.