Według danych UNICEF, od początku wojny w Ukrainie ponad 12 milionów uchodźców z tego kraju przekroczyło polską granicę*. By wesprzeć zdrowie psychiczne tych, którzy musieli tego dokonać, i nie tylko, największa na świecie platforma subskrypcji audio rozpoczyna współpracę z UNICEF i startuje z nową sekcją na Spotify, Our Minds Matter.
Wraz z pierwszym 3-letnim Globalnym Planem Zalesiania, EZVIZ dąży do ulepszenia swojej oferty, wprowadzając ekologiczne rozwiązania, a także wprowadza w życie realne działania, które przyczyniają się do poprawy stanu naszej planety.
Superaplikacja mobilności miejskiej FREE NOW oraz europejski lider mikromobilności TIER wprowadzili pierwszą w branży funkcję korzystania z e-hulajnóg „na trzeźwo”. Dzięki niej użytkownicy wypożyczający e-hulajnogi TIER w weekend zostaną zapytani, czy spożyli alkohol i w przypadku pozytywnej odpowiedzi, przekierowani do aplikacji FREE NOW, aby zamówić przejazd taxi.
realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, kontynuuje kampanię promującą flagową serię swoich telefonów – GT 2 i GT 2 Pro. Od teraz na Placu Pięciu Rogów w Warszawie, przechodnie mogą zobaczyć nowoczesny mural stworzony we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą. Pracę, utrzymaną w charakterystycznej dla artysty stylistyce, można oglądać do 30 czerwca.
Realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, prezentuje wyjątkowy mural na ulicy Drewnianej 1 w Warszawie. Projekt, promujący flagowe smartfony z serii realme GT 2, został wykonany przy użyciu farb pochłaniających smog.
Od dziś rusza pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO, jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT, którzy chcą kreować przyszłość.
● Mija 200 dni obecności TIER w Polsce. Z tej okazji operator podsumowuje miniony czas w liczbach, trendach i statystykach popularności.
● W tym czasie TIER wprowadził swoją usługę do ponad 20 polskich miast, w których użytkownicy odbyli już ponad 2 miliony przejazdów oraz pozyskał rekordowo wysokie finansowanie kwotą 200 mln dolarów.
● Operator spogląda również na trendy na rynku mikromobilności i komentuje nadchodzące zmiany w branży.
w dniach od 11 do 24 października w Intermarché odbędzie się druga edycja kampanii mającej na celu zwiększanie świadomości Polaków o problemie marnowania żywności i jego zapobieganiu. Akcja skierowana jest nie tylko do klientów sieci, ale również właścicieli i pracowników sklepów Intermarché oraz centrali Grupy Muszkieterów.