reklama
Prezes GoldenLine, Mariusz Gralewski, w rozmowie z Interaktywnie.com zdradził, że do końca roku powinny zostać opracowane obcojęzyczne wersje strony. Póki co mają to być angielska i niemiecka. Jak sam przyznał, płatna wyszukiwarka kandydatów to w chwili obecnej największy atut serwisu (1500 klientów), a jego atrakcyjność z pewnością zwiększyłaby się, gdyby mogli z niej korzystać także zagraniczni rekruterzy.
Portal nie ma jednak w planach wprowadzać opłat dla zwykłych użytkowników, bo mogłoby to zatrzymać stały wzrost ich liczby.
Jak czytamy na łamach Interaktywnie.com, firma nie planuje również w najbliższym czasie, wzorem zagranicznych mediów społecznościowych (LinkedIn, Renren), emisji akcji, bo, jak twierdzi Gralewski, jest w tej chwili bardzo rentowna, a jednocześnie nie jest w kwestii debiutu giełdowego zależna od decyzji prywatnych inwestorów pompujących w serwis własne pieniądze.